مسافری از هند در راه دنیای تکنولوژی است

0
293

مسافری از هند در راه دنیای تکنولوژی است|کالاسودا

کالاسودا_بر اساس گزارش های دنیای فناوری شرکت Micromax به زودی از موبایل های جدید روینمایی خواهد کرد. موبایل هایی که قرار است خارج از مرزهای خاورمیانه نیز محبوب باشند.

هندی ها در حوزه های فناوری و تکنولوژی شناخته شده هستند. اما تولیدات این کشور را شاید بتوان بیشتر در حوزه کامپیوتر و رایانه دید تا در حوزه تلفن همراه. شاید برای بسیاری از اهالی آسیا مهم و البته باعث افتخار باشد که بدانند هندی ها به زودی ا ز نوعی تلفن همراه رونمایی خواهند کرد که امکانات و شرایطی منحصر به فرد دارد.

این موبایل ها با صفحه نمایش بزرگ و بدون لبه خود از دیگر محصولات این حوزه متمایز می شوند و به عبارت دیگر می توان تولید جدید این شرکت را نوعی محصول بی رقیب و غیر تقلیدی دانست. موضوعی که در بازار پر از تقلید این روزها بسیار جذاب است.

بر اساس گزارش های تکمیلی ، هندی ها قصد دارند، تلفن هوشمند خود را برای رقابت با شرکت سامسونگ به بازار عرضه می کند.شرکت Micromax قصد دارد در تاریخ (31 مرداد ماه) ۲۲ آگوست از مجموعه جدید موبایل های Infinity رونمایی کند. تلفن های هوشمند این شرکت  موبایل های S8 و گلکسی S8+ سامسونگ را برای مبارزه به میدان فناوری می طلبند.

تصویر منتشر شده از این موبایل نشان می دهد نسبت صفحه نمایش به بدنه موبایل ۱۸:۹ است. افزون بر این،احتمالا تمام موبایل های این مجموعه لبه هایی باریک دارند و برای کاربرانی عرضه می شوند که تمایل دارند در دستگاه های خود از رسانه های متعدد استفاده کنند.همچنین در جلوی موبایل اثری از دکمه خانه نیست اما به نظر می رسد تمام موبایل های این مجموعه دکمه جهت یابی داشته باشند.

این شرکت هندی پیش از این نیز سابقه ساخت دستگاه های الکترونیکی با قیمت ارزان را در کارنامه خود دارد. این گروه تولیدی قصد دارند در کنار موبایل های مجموعه Infinity از تلفن های هوشمند Evok Dual نیز  زودی رونمایی کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها