هوشمندی، گزینه‌ مهم انتخاب تلویزیون

0
307

هوشمندی، گزینه‌ مهم انتخاب تلویزیون|کالاسوداکالاسودا – نظرسنجی‌های اخیر شرکت سامسونگ درباره ترجیحات اصلی مصرف‌کنندگان برای انتخاب تلویزیون جدید نشان می‌دهد اولویت‌های این حوزه در چند سال اخیر تا حد زیادی تغییر کرده است.

تا چند سال پیش کیفیت تصویر، قیمت مناسب و اندازه صفحه نمایش، نکات اصلی مورد توجه مصرف‌کنندگان برای انتخاب تلویزیون بودند. اما نظرسنجی‌های شرکت سامسونگ درباره دیدگاه‌های مصرف‌کنندگان آمریکایی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ نشان داد اهمیت این موارد برای مصرف‌کنندگان کاهش پیدا کرده و در مقابل اهمیت هوشمند بودن تلویزیون از ۱۵.۱ درصد به ۲۹.۶ درصد افزایش پیدا کرده است. در این میان شرکتهایی مانند سامسونگ از سال ۲۰۱۰ تلاش کردند با اضافه کردن قابلیت‌هایی مانند فروشگاه اپلیکیشن‌های تلویزیونی، امکان مرور اینترنت، نمایش همزمان برنامه تلویزیونی و اپلیکیشن‌ها و حتی پشتیبانی از خرید اینترنتی، تلاش‌کرد تلویزیون‌های خود را هوشمندتر کنند.

این تنها آغاز راه است، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای تقویت هرچه بیشتر تلویزیون‌های هوشمند است. به طور مثال سامسونگ برای شروع در ماه‌های پایانی سال ۹۵ با اپلیکیشن آیو اقدام به معرفی اولین تلویزیون اینترنتی در پلتفرم تلویزیون در ایران نمود و همچنان سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های بومی بیشتری را در سال‌های آتی برای کابران تلویزیون های هوشمند خود معرفی خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها