معرفی بهترین سایت های خرید و فروش خودرو

1
996
معرفی بهترین سایت های خرید و فروش خودرو

سایت های خرید و فروش خودرو

جستجو، خرید و فروش ، معاوضه و بررسی وسایل نقلیه یکی از موارد مهم پیش از انتخاب یک خودرو است که سایت های زیادی آن را انجام می دهند. در ادامه به معرفی بهترین سایت های خرید و فروش خودرو خواهیم پرداخت.

باما

سایت باما، که به سایتی برای قیمت روز خودرو مشهور است، می تواند اطلاعات رسانی قیمت خودرو را به صوتر نموداری نشان دهد. همچنین مشخصات خودرو را بررسی می کند تا امکان مقایسه آن را داشته باشید. جستجو بر اساس خودروهای صفر و کارکرده نیز از دیگر مزایای این سایت است. بخش های دیگری از سایت به راهنمای بازار، اخبار خودرو و تست و بررسی پرداخته است.

باما

دیوار

با ورود به سایت دیوار و پس از انتخاب شهر می توانید به قسمت وسایل نقلیه رفته و موارد متعددی مانند خودرو، قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو، موتور سیکلت و حتی قایق و لوازم جانبی آن را برای خرید و فروش انتخاب کنید. در باکس بالا نیز محله مورد نظر و بازه قیمتی را وارد خواهید کرد تا جستجوی بهینه بر اساس قیمت مدنظر خود داشته باشید. با گذاشتن آگهی در دیوار می توانید به راحتی خودروی خود را بفروشید چرا که میلیون ها بار در روز از این سایت ها بازدید می شود و کاربران زیادی آگهی شما را می بینند.برای معرفی خودرو های هیبریدی حاضر در ایران در این بخش کلیک کنید.

دیوار

 

شیپور

در شیپور نیز وضع به همین منوال است و می تواند برای خودروی خود آگهی درست کرده و مشخصات و تصویری از آن و قیمت را قرار دهید. البته با توجه به تورم و حباب قیمت ها مدتی قیمت خودرو و مسکن از این سایت حذف شده بود. در نهایت توضیحات مختصری در مورد خودروی خود داده و نحوه فروش را به صورت اقساطی و نقدی تعیین کنید. شیپور علاوه بر نسخه سایتی، دارای اپلیکیشنی برای گوشی های اندرویدی و iOS هم هست و سیستم جستجوی حرفه ای از طریق گوشی دارد.

سایت های خرید و فروش خودرو ، شیپور

همراه مکانیک

سایت همراه مکانیک یکی دیگر از سایت های فعال در زمینه خرید و فروش خوردو، محاسبه قیمت خودرو دست دوم و کارکرده به همراه لیست قیمت است. در سایت همراه مکانیک امکاناتی چون خرید خودروی دست دوم و کارشناسی شده، خرید لیزینگی خودرو، تحویل خودرو در محل کار یا منزل، ارایه خدمات حقوقی و عقد قولنامه و همچنین گارانتی فنی و بدنه خودرو کارکرده ارایه می شود. در این سایت که با شعار مطمئن بخرید، آسان بفروشید به کاربران سرویس می دهد، حتی می توانید کارشناس همراه مکانیک شهر خود باشید. در این سایت می توانید با وارد کردن نام و مدل خودرو، بیشترین بازه قیمتی و کمترین میزان آن را ببینید و بررسی کنید.

همراه مکانیک

رکاب

سایت رکاب امکان جستجو ، خرید و فروش ، معاوضه و بررسی وسایل نقلیه را فراهم کرده است و از طریق کادر اول می توانید به خرید خودرو، در باکس دوم خرید موتور سیکلت و در باکس سوم خرید ماشین آلات سنگین را انجام با توجه  به برند خودرو، نقدی و اقساطی بودن، و به تفکیک استان ها انجام دهید. این سایت مقالات تخصصی مختلفی را نیز در خصوص موتور سیکلت، ماشین آلات سنگین و خودرو گردهم آورده است که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

رکاب

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
علی
3 سال پیش

کسی هم مگه دیگه میتونه با این قیمت ها ماشین بخره؟