قیمت تبلت در ایران

0
516

بررسی قیمت ها نشان می دهد که تبلت در بازار ایران دارای ثبات در قیمت بوده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، در حالیکه قیمت گوشی تلفن همراه و هر کالای دیجیتالی دیگر در بازار ایران این روزها به دلیل ثبات نسبی قیمت ارز به ثبات رسیده، قیمت تبلت هم به ثبات رسیده است.

قیمت تبلت Microsoft

طبق قیمت های اعلامی، تبلت surface pro 6 i7 مایکروسافت در حالی امروز در بازار ایران ۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده که در طول یک ماه گذشته این قیمت نوسان زیادی نداشته است. همچنین مدل دیگر تبلت مایکروسافت یعنی surface pro f هم ۲۰ میلیون تومان در بازار ایران معامله می شود. البته surface GO هم ارزانترین مدل تبلت مایکروسافت در ایران است که ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت تبلت Lenovo

از میان تبلت های موجود در بازار ایران برند لنوو هم این روزها ثبات قیمت را تجربه می کند. Yoga tab 3 pro گرانترین تبلت لنوو در بازار ایران است که مانند یک ماه گذشته در حدود قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می شود. Tab 4 هم از مدل های پرفروش تبلت های لنوو در بازار ایران است و حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت تبلت Samsung

اما در میان تبلت های موجود در بازار ایران سامسونگ تب ها پس از اپل بیشترین مشتری را به خود اختصاص داده اند. گرانترین تبلت سامسونگ samsung tab S4 است که ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و مدل S5 e هم ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. مدل های پرفروشی مانند Samsung A ۸ اینچ ۲۰۱۹ نیز ۳ میلیون تومان و Samsung  A ۸ گیگا بایت هم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شوند.

قیمت Ipad

آی پد یا همان تبلت های برند اپل در ایران فروش به نسبت خوبی دارند اگرچه قیمت آن ها نسب به باقی برند ها بالاتر است. گرانترین مدل آی پد این روزها در بازار ایران Ipad Pro ۱۲.۹ اینچ است که ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. البته نوع ۱۱ اینچ این مدل نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. Ipad mini ۵ هم با ۲۵۶ گیگا بایت حافظه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود و نوع ۶۴ گیگا بایت این مدل هم ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای مشتری آب می خورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها