معرفی بهترین شبیه‌ساز اندرویدی برای گیمرهای PC

0
1951

شبیه سازهای اندروید در طول زمان از محبوبیت بسیاری برخوردار شده اند و کاربرد های مختلفی از تست کردن برنامه های اندرویدی تا بازی کردن عناوین اندرویدی روی پی‌سی کامپیوتر دارند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از تک تایمز فرقی هم نمی کند شما جزء کدام دسته از افراد باشید، چون شما می‌توانید به سادگی یک شبیه ساز رایگان در سطح اینترنت پیدا کنید. با این حال اگر سرعت و بازدهی سیستم برایتان ادامه دارد، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

برای آنهایی که نمی‌دانند، یک شبیه ساز اندروید، یک سیستم عامل مجازی است که روی سیستم شما اجرا شده و به شما اجازه می‌دهد برنامه های اندرویدی را از گوگل پلی دریافت کرده و روی شبیه ساز اجرا کنید.

علاوه بر آن، شما امکان استفاده ازمیانبر و تغییر کاربری کلیدها و شخصی سازی شبیه‌ساز را هم دارید.

در زیر جذاب‌ترین شبیه ساز اندروید را به شما معرفی کنیم.

بهترین شبیه ساز اندروید مخصوص بازی کردن – LDPLayer

شبیه ساز اندروید LDPlayer از اندروید Lollipop 5.1.1 و Noguat 7.1.2 استفاده می کند. این شبیه ساز از ویژگی های مختلفی برای گیمر ها پشتیبانی می کند که از آنها می توان به مواردی مثل Keyboard mapping، اجرای چندین پنجره، تنظیمات رزولوشن، تنظیمات سیستم و … اشاره کرد. تیم سازنده ی این شبیه ساز با بروزرسانی دائم آن، امکان تجربه ی عناوین جدید تر مثل PUBG Mobile، Black Desert Mobile، Mobile Legends و بسیاری عناوین دیگر را به کاربران می دهند.

این شبیه ساز با استفاده از تکنولوژی Virtualization روی بایوس سیستم شما، سرعت اجرای برنامه ها را بالا برده و باعث بهبود بازده سیستم می شود. اگر نمی دانید که چطور باید VT را فعال کنید، می توانید سری به راهنماهای موجود روی وبسایت LDPlayer بزنید.

برای نصب برنامه های اندرویدی شما می توانید یا از فروشگاه LDStore و گوگل پلی استفاده کرده و یا فایل های APK را که از منابع دیگر به دست آورده اید را مستقیما روی این شبیه ساز نصب کنید.

LDPlayer یک شبیه ساز اندروید قدرتمند است که به شما امکان تجربه ی بازی های اندرویدی روی کامپیوتران می دهد. بازده و سرعت این شبیه ساز دائما با بروزرسانی های عرضه شده ارتقاء پیدا می کند و اگر شما هم یک گیمر باشید، این قطعا یکی از بهترین شبیه ساز ها اندروید روی ویندوز است که می توانید امتحان کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها