معرفی نرم افزار هایی که مشکلات گوشی های اندرویدی را برطرف می کند

0
250
معرفی نرم افزار هایی که مشکلات گوشی های اندرویدی را برطرف می کند

گوشی های هوشمند اندرویدی گاهی با مشکلاتی رو به رو می شوند که به سادگی می توان با نرم افزار های مختلف آن ها را برطرف کرد. در این بخش قصد داریم به معرفی نرم افزار هایی که مشکلات گوشی های اندرویدی را برطرف می کند بپردازیم.

در استور رسمی گوگل نرم افزار های بسیار زیادی برای حل مشکلات گوشی های هوشمند اندرویدی وجود دارد اما این موضوع را در نظر بگیرید که برخی از آن ها عملکرد جالب توجهی ندارند از این رو پیشنهاد می کنیم برنامه های زیر را در نظر داشته باشید که اگر گوشی هوشمند شما با مشکلاتی رو به رو شد از آن ها استفاده کنید.

نرم افزار Repair Battery Life Pro

اگر گوشی هوشمند اندروید شما مشکل باتری دارد به سادگی می توانید با این نرم افزار برخی مشکلات خود را که به صورت نرم افزاری هستند را برطرف کنید. زمانی که این نرم افزار را نصب کنید تنها هفته ای یک بار نیاز است به سراغ آن بروید و این نرم افزار را اجرا کنید.

نرم افزار Repair Battery Life Pro ویژگی های دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد و می توانید اطلاعات مفیدی در مورد گوشی هوشمند خود به دست آورید.نرم افزار Repair Battery Life Pro

نرم افزار 1Tap WiFi Repair Lite

این نرم افزار کم حجم می تواند به عنوان یک ابزار جالب توجه برای حل مشکل اتصال به اینترنت شما محسوب شود. اگر سیگنال اینترنت شما ضعیف است و اینترنت وای فای گوشی هوشمند شما قطع و وصل می شود می توانید از این اپلیکیشن برای حل مشکل گوشی هوشمند خود استفاده کنید. این موضوع را در نظر داشته باشید که این نرم افزار یک تقویت کننده به شمار نمی رود و تنها مشکلات مربوط به وای فای را برطرف می کند.

نرم افزار 1Tap WiFi Repair Lite

نرم افزار System Repair For Android 2017

نرم افزار System Repair For Android 2017 یک اپلیکیشن بسیار جالب برای افرادی هست که قصد دارند بهترین عملکرد را در گوشی هوشمند خود داشته باشند. این نرم افزار تمام بخش های گوشی موبایل را مورد بررسی قرار می دهد و اعلام می کند که بهتر است کدام نرم افزار ها حذف شوند. با استفاده از این نرم افزار می توان شرایط بسیار بهتری برای گوشی موبایل ایجاد کرد.نرم افزار System Repair For Android 2017

نرم افزار Clean Master

نرم افزار یاد شده میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده و شهرت بسیار زیادی دارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های بدون استفاده و اضافی ، تاریخچه ی مرورگرها و جست و جو و حافظه پنهان برنامه را پاک کنید و به بهینه سازی گوشی هوشمند خود بپردازید. این موضوع در سرعت گوشی هوشمند شما تاثیر بسیار زیادی دارد و همچنین باعث می شد ر زمینه شارز باتری نیز شرایط مناسبی را به دست آورید.

در این بخش سعی کردیم به معرفی نرم افزار هایی که مشکلات گوشی های اندرویدی را برطرف می کند بپردازیم، این نرم افزار های در استور رسمی گوگل وجود دارد و اگر گوشی موبایل شما مشکل نرم افزاری داشته باشد می توانید با استفاده از این اپلیکیشن ها به صورت رایگان آن ها را برطرف کنید.نرم افزار Clean Master

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها