گوشی موبایل آنر 8A Pro با قیمت 218 دلار معرفی شد

0
397
گوشی موبایل آنر 8A Pro با قیمت 218 دلار معرفی شد

گوشی موبایل آنر 8A Pro با اندروید 9 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند را باید نسخه پرو 8A انر دانست که چند ماه پیش به صورت رسمی معرفی شده ودر اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 218 دلار به فروش می رسد و در حال حاضر در کشور روسیه فروش خود را آغاز کرده است.

گوشی موبایل آنر 8A Pro در رنگ های آبی و مشکی به  فروش می رسد و آنر برای این محصول میان رده رنگ طلایی را در نظر نگرفته است. مدتی پیش نسخه عادی این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی شد و در حال حاضر نیز در بازار کشور ما هم به فروش می رسد.

میان رده جدید آنر از چه دوربین هایی استفاده کرده است؟

گوشی موبایل آنر 8A Pro صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد و بریدگی صفحه نمایش قطره ای این گوشی موبایل شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در بریدگی قطره ای این گوشی هوشمند شاهد لنز 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی هستیم. در بخش دوربین اصلی نیز شاهد لنز 13 مگاپیکسلی هستیم. در این گوشی هوشمند خبری از لنز 2 مگاپیکسلی به عنوان لنز عمق تصویر نیست که برای گوشی های هوشمند هواوی و آنر جای تعجب دارد. فلاش ال ای دی این گوشی هوشمند نیز در پایین دوربین سلفی قرار گرفت است.

حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند میان رده نیز در قاب پشتی قرار گرفته و ظاهر زیبایی به این محصول داده است. موضوع دیگری که در مورد این گوشی هوشمند جذابیت بسیار بالایی دارد عرضه این گوشی هوشمند 218 دلاری با حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. این گوشی هوشمند از رم سه گیگابایت بهره می برد و حضور این رم در کنار پردازنده مدیاتک پی 35 هلیو شرایط خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. هواوی پس از مدت روی یک گوشی هوشمند میان رده از پردازنده های کمپانی مدیاتک استفاده کرده است.باتری گوشی موبایل آنر 8A Pro ؛ مانند نوا

باتری گوشی موبایل آنر 8A Pro ؛ مانند نوا

گوشی موبایل آنر 8A Pro از یک باتری 3020 میلی آمپری بهره می برد. این باتری که در سال های گذشته روی گوشی هوشمند نوا قرار گرفته بود این بار وظیفه تامین انرژی برای این موبایل میان رده را دارد. البته این موضوع را در نظر بگیرید که باتری این گوشی هوشمند با نوا تفاوت هایی دارد که به دلیل پردازنده و صفحه نمایش شرایط متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.در این گوشی هوشمند مطابق انتظار خبری از پروت تایپ سی نیست.

این گوشی هوشمند از اندروید 9 به همراه رابط کاربری نسخه 9 هواوی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند و مطابق انتظار این محصول از دو سیم کارت پشتیبانی می کند اما اسلات سیم دوم با رم میکرو اس دی یکی است و باید میان استفاده از سیم دوم و کارت حافظه جانبی یکی را انتخاب کرد.

حال باید دید فروش گسترده این گوشی هوشمند چه زمانی آغاز می شود و آنر چه فروشی را برای گوشی هوشمند خود پیش بینی کرده است؟ نظر شما در مورد این گوشی هوشمند 218 دلاری چیست؟ آیا با این قیمت خرید بهتری در بازار جهانی موبایل وجود دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها