موتورولا و واکنش به مشکل اسکرین گوشیهای Moto z2 Force

0
862
موتورولا و واکنش به مشکل اسکرین گوشیهای Moto z2 Force|کالاسودا

موتورولا و واکنش به مشکل اسکرین گوشیهای Moto z2 Force|کالاسوداکالاسودا – مالکین گوشی Moto z2 Force مشکلاتی از پوسته شدن اسکرین این گوشی را گزارش دادند.

دارندگان دستگاه موتو زد۲ فورس گزارشات مبنی بر لایه لایه شدن و پوسته شدن لایه محافظ اسکرین گزارش دادند. اکنون موتورولا مسئولیت تعمیر این گوشی حتی آنهایی که سال گذشته خریداری شده اند را نیز پذیرفته است. این حقیقتا مشکلی بزرگ برای موتورولا محسوب میشود، چرا که در بازاریابی این گوشی شدیدا روی ضد ضربه بودن و ثبات این اسکرین تاکید شده بود.

این گوشی سال گذشته به صورت رسمی رونمایی شد و یکی از تفاوتهای اصلی آن با گوشی موتو زد ۲ این بود که موتو زد ۲ فورس دارای صفحه نمایش ضد ضربه بود. این بدین معنی است که این گوشی دارای یک محافظ اضافی برای صفحه نمایش است که آن را فنا ناپذیر میکند.

اما گزارشها عکس این موضوع را نشان میدهد و آن پوسته پوسته شدن این صفحه محافظ است. مشکل بدتر این است که اگر فردی بخواهد این محافظ را از اسکرین جدا کند، اسکرین اصلی گوشی نیز همراه با کنده شده و غیرقابل استفاده خواهد بود.

موتورولا نیز بیان کرده که در ازای دریافت ۵۰ دریافت نسبت به حل این مشکل اقدام میکند اما کاربران خواهان تعویض رایگان این اسکرین هستند. تا این لحظه موتورولا هنوز تصمیم دیگری در این خصوص اتخاذ نکرده است.