موج انتقادها به آمازون به دلیل شرایط ناایمن انبارها

0
197

بعد از انتشار خبر مجروح شدن دو کارگر در انبارهای آمازون، این شرکت با انتقادهای جدیدی در مورد شرایط کار روبرو شده است.

به گزارش کالاسودا به نقل از businessinsider، آمازون که لقب ثروتمندترین بنگاه جهان را به خود اختصاص داده است این روزها با انتقادهایی زیادی مواجه است.

گزارشی که اخیرا توسط Gizmodo  منتشر شده نشان می‌دهد که میزان آسیب‌دیدگی در انبار واقع در جزیره استیتن نیویورک، بر اساس استانداردهاى سازمان ايمنى و بهداشت شغلى (OSHA) بیش از سه برابر میانگین این صنعت است.

طبق این گزارش، صدمات وارد شده به کارگران معمولا بسیار شدید است، به طوری که هر کارگر به طور میانگین 64 روز کاری را بعد از مصدومیت از دست می‌دهد.

در یک تحقیق متفاوت که توسط «Reveal and The Atlantic» منتشر شده، گزارش‌های مربوط به مصدومیت کارگران در 23 انبار از 110 انبار آمازون در سطح منطقه نشان می‌دهد که میزان مصدومیت‌های بسیار شدید در این مراکز بیش از دو برابر میانگین صنعت است.

هر دو گزارش نشان دهنده سطح بالایی از مصدومیت در انبارهای آمازون است که نشان می‌دهد شرایط کار کارگران این شرکت بسیار ناایمن است.

یکی از سخنگوهای آمازون درباره این موضوع می‌گوید: «اینکه بگوییم مراکز آمازون ناایمن هستند، ادعای درستی نیست.»

آمازون نتایج هر دو تحقیق را مورد بررسی قرار داده و می‌گوید تعداد مجروحین این گزارش‌ها، دقیقا شرایط کاری انبارهایش را منعکس نمی‌کند.

این نخستین بار نیست که آمازون به دلیل شرایط بد و ناایمن کاری انبارهایش مورد هجوم منتقدان قرار می‌گیرد.

این گزارش‌ها در حالی منتشر شده که آمازون در حال آماده‌سازی انبارهایش برای شروع فصل تعطیلات است؛ فصلی که به معنای افزایش فشار بر روی کارگران خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها