چطور فردی را به تماس‌های گروهی واتساپ اضافه کنیم؟

0
316

تماس های گروهی واتساپ یکی از ویژگی های محبوب میان کاربران است. در ادامه نگاهی به نحوه شروع این نوع چت در واتساپ و اضافه کردن افراد دیگر به آن می اندازیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، در تماس های گروهی واتساپ فرد می تواند تا چهار نفر را اضافه کتد. این این بدان معناست که شخصی که تماس را شروع کرده است می تواند حداکثر سه نفر را از لیست تماس خود به تماس گروهی اضافه کند.

نگران امنیت تماس های گروهی واتساپ نباشید

تمام تماسهای گروهی واتساپ از جمله تماس صوتی و تصویری گروهی رمزگذاری شده به پایان می رسد و نیازی به نگران در مورد امنیت آن نیست. همانطور که گفته شد برای شروع تماس گروهی واتساپ، ابتدا یکی از شرکت کنندگان باید یک تماس یک نفره را شروع کند. پس از برقراری تماس، افراد بیشتری می توانند به آن اضافه شوند.

نحوه اضافه کردن مخاطبین به تماس گروهی

بنابراین ، برای افزودن افراد بیشتر در تماس گروهی از منوی بالای صفحه ، روی نماد تماس صوتی یا تلفن ضربه بزنید. پس از برقراری تماس، یک نماد به معنای اضافه کردن افراد در سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب نفر دوم از لیست مخاطب خود ، روی نماد کلیک کنید. شخص سوم را می توان به روشی مشابه اضافه کرد.

پس از اتصال شخص چهارم ، افزودن نماد فرد دیگر غیرفعال می شود ، به این معنی که نمی توانید افراد بیشتری را به تماس اضافه کنید. در طول یک تماس صوتی گروهی ، تصاویر پروفایل همه شرکت کنندگان در صفحه نمایش داده می شوند. همه شرکت کنندگان در هر مقطع زمانی که مایل باشند می توانند از تماس گروهی خارج شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها