مورتال کمبت 11  با حذف دو کاراکتر معروف عرضه می شود؟

0
4212
مورتال کمبت 11  با حذف دو کاراکتر معروف عرضه می شود؟

شرکت NetherRealm نسخه دهم بازی مورتال کمبت X را در سال 2015 ارائه کرد، به این معنی که از زمان انتشار آخرین ورژن این بازی بیش از سه سال گذشته است.

این در حالی است که توسعه و ساخت بازی های جدید یک برنامه ثابت برای عرضه ندارند، اما گذشت زمان 3 ساله برای این بازی به نظر زمان زیادی می رسد. اما هواداران این بازی به زودی از نسخه جدید این بازی دیتادار بهره مند شوند.

ادواردو گارزا یکی از گویندگان و صدا پیشه های معروف این بازی طی توئیتی در خصوص این بازی نوشت و تائید کرد که صدایش در اثر جدید مورتال کمبت 11 حضور نخواهد داشت. او توئیتی به زبان اسپانیایی نوشت که ترجمه آن چنین می شد: سر انجام تائید می کنم که متخصصین بازی کاراکتر من را از بازی MortalKombar XI حذف کرده اند و این تصمیم هم بر آنها و هم مخاطبان تاثیر خواهد داشت، خداحافظ کونگ لائو و رپتایل!»

بر اساس این توئیت، به نظر می رسد که در مورتال کمبت 11، دو شخصیت دوست داشتنی حذف شده اند و هنوز مشخص نیست که چرا کمپانی NetherRealm تصمیم گرفته است که این دو کار کاراکتر را حذف کند ( شاید کاربران به اندازه کافی توسط مخاطبان در بازی ها برای حریف طلبی انتخاب نشده اند)، اما از آنجایی که این خبر هنوز به صورت رسمی تائید نشده است، باید منتظر اخبار و توئیت های بیشتر در این خصوص باشیم.

مورتال کمبت 11 چه زمانی عرضه می شود؟

مورتال کمبت 11 چه زمانی عرضه می شود؟

 به نظر می رسد که پیش از عرضه رسمی این بازی، ایونتی جذاب برای آن برگزار شود یا در نمایشگاه Game Awards 2018 معرفی شود. چرا که این تنها ایونت بازی مشهوری است که تا انتهای سال 2018 باقی مانده است و محتمل ترین زمان برای ارائه این بازی تلقی می شود. صرف ‌نظر از برخی از گزارش‌ های ارائه ‌شده، به نظر می‌رسد که پروژه در حال ساخت در استودیو ندررلم (سازنده سری)، همین بازی مورتال کمبت 11 هست.

آیا انتظار شخصیت های جدید را در ورژن جدید داریم؟

مورتال کمبت یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه ای  است که در کشور ما نیز پرطرفدار است و بسیاری از نوجوانان و جوانان فعلی خاطره بازی کردن آن را در دوران کودکی خود داشته اند. در نسخه قبلی این بازی یعنی Mortal combat X در کنار شخصیت‌ های قدیمی همچون اسکورپیون و ساب زیرو، شخصیت های جدیدی اضافه شده و اکنون با توئیت بالا و حذف دو کاراکتر دیگر، احتمال وجود شخصیت های جدید دیگر نیز وجود دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها