میان رده ایسوس به نام Zenfone 5Q در آمریکا موجود شد

0
590

کالاسودا – یکی از گوشی های هوشمند ایسوس در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ MWC به نام زنفون Q5 معرفی شده که اکنون در کشور آمریکا موجود شده است.

این گوشی ورژنی lite از مدل زنفون ۵ است که یک طراحی اسپورت از مدل سنتی پدیده آورده است. این گوشی ها در کنار مدلهای زنفون ۵ و زنفون ۵Z معرفی شده اند.

مدل جدید دارای نمایشگر ۶ اینچی با ابعاد ۹:۱۸ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. علیرغم قیمت میان رده، این گوشی دارای ویژگی های برجسته ای شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است که دارای لنزی با زاویه عریض برای گرفتن سلفی های بهینه است.

کاربران اندرویدی که از گوشی های خود خسته شده اند، از طراحی این مدل که برخلاف گوشی های دیگر دارای حاشیه بالا صفحه نیست، استقبال خواهند کرد. حاشیه ها بسیار باریک است و دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت، کارت حافظه SD و مموری ۴ گیگابایت است.

همچنین یک باطری ۳۳۰۰ میلی امپری و سیمکارت دوگانه نانو، پردازنده هشت هسته ای ۶۳۰ اسنپدراگون است که قدرت کافی برای برآوردن نیازهای متوسط مشتری را دارند. دیگر ویژگی قابل توجه شامل وجود جک ۳.۵ میلی متری، NFC، تشخیص فوکوس خودکار در دوربین اصلی است.

اکنون این گوشی در رنگهای سیاه و سفید از طریق خرده فروشی های آنلاینی چون آمازون در دسترس است و با ارائه دهندگان اینترنت همچنین ورایزون، اسپرینت و اینترنت داده های سلولی در آمریکا هماهنگ است. قیمت این گوشی ۳۰۰ دلار است.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها