هواوی ماموریت خود را در بازار آسیا با قدرت ادامه می دهد

0
567

کالاسودا- دو میان رده جدید هواوی تا چند روز آینده در بازار جهانی موجود خواهند شد. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد میان رده جدید نوا ۳ و نوا ۳ آی که مدتی پیش در بازار هندوستان فروش خود را آغاز کرده بود به دلیل استقبال بیش از حد کاربران نا موجود شده است و این بار  کمپانی هواوی قصد دارد شرایط بهتری را برای کاربران قرار دهد.

نوا ۳ که بسیار مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود قرار است بار دیگر از روز ۲۳ آگوست در اختیار کاربران قرار گیرد. هواوی در نوا ۳ از پردازنده کایرین ۹۷۰ استفاده کرده است پردازنده ای که در پرچم داران نیمه اول سال جاری وجود دارد. این گوشی هوشمند هشت هسته ای شامل  چهار هسته  ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A73  و چهار هسته  ۱.۸ گیگاهرتزی  Cortex-A53 است .این پردازنده در کنار رم نرم افزاری  شش گیگاباتی و حافظه داخلی ۱۲۸ بسیار کاربران را به یاد میت ده پرو پرچم دار فبلت های هواوی می اندازد. نوا ۳ از تکنولوژی شارژ سریع استفاده خواهد کرد و از ظرفیت ۳۷۵۰ میلی آمپری برای این گوشی هوشمند استفاده شده است.

اما خبر جالب تر در مورد گوشی موبایل نوا ۳ این  است که مدتی پیش تنها رنگ مشکی آن موجود بود. اما اکنون هواوی وعده داده است که رنگ بنفش جدید خود را در کنار مشکی به فروش برساند. افزون بر این هواوی وعده داده  که این رنگ از گوشی هوشمند پرطرفدار نوا ۳ آی در روز ۲۱ آگوست در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار گیرد.

نوا۳ آی نیز صفحه نمایش ۶.۳ اینچی دارد و با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ و رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس تمام نیاز های یک کاربر حرفه ای را بر طرف می کند. در بخش پردازنده نیز اوضاع بسیار خوب است و حضور پردازنده جدید کایرین ۷۱۰ هیجان بسیار زیادی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

این گوشی هوشمند در سه نسخه عرضه خواهد شد که شامل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری چهار گیگابایتی خواهد بود؛ دو نسخه دیگر نیز ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند و با رم های نرم افزاری شش گیگابایتی و چهار گیگابایتی در بازار به فروش خواهند رسید. نوا۳ آی از معدود گوشی های هوشمند است که دوربین سلفی کامل تری را نسبت به دوربین اصلی دارد و حضور لنز های ۲۴ مگاپیکسلی در کنار لنز دو مگاپیکسلی خبر از یک دوربین بسیار حرفه ای در بخش دوربین می دهد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها