میلیون ها دلار با یک اشتباه برنامه نویس بازیگوش  به تاراج رفت

0
337
میلیون ها دلار با یک اشتباه برنامه نویس بازیگوش  به تاراج رفت|کالاسودا

میلیون ها دلار با یک اشتباه برنامه نویس بازیگوش  به تاراج رفت|کالاسوداکالاسودا_یک برنامه نویس باعث شد بیش از 280 میلیون دلار به یغما برود . درواقع این اشتباه برنامه نویسی280 میلیون دلاری به شکل دیجیتالی کاربران را دچار استرس کرد .

بسیاری از کارشناسان  دنیای تکنولوژی معتقدند ؛  وقوع این مشکل نشان دهنده یکی از جنبه های خطرناک استفاده از پول های دیجیتال است که تنها در قالب کدهای مجازی و در فضای سایبری در دسترس هستند .

بر همین اساس، برای استفاده از آنها همیشه به نرم افزار و روش های غیرسنتی نیاز است و در صورت عدم رعایت نکات امنیتی احتمال از دست رفتن این پول ها وجود دارد.

براساس گزارش های دنیای فناوری،  این برنامه نویس آزاد که با نام مستعار devops199  مشهور شده ، ادعایی جالب دارد . وی می گوید ؛ این کار را به طور تصادفی انجام داده و قصد مشخصی از انجام ین کار نداشته.

این در حالی است که بسیاری از افراد معتقدند این برنامه نویس بازیگوش به شکل هدفمند اقدام به این حرکت کرده و علیرغم اظهاراتش از انجام این کار هدفی را پیگیری می کرده است .

اما این نقص امنیتی باعث شده بسیاری از کاربرانی که  بیش از یک کیف پول دیجیتال داشتند با مشکل رو به رو شوند. چرا که دسترسی مالکان پول دیجیتال Ethereum به سپرده‌های خود به ارزش نزدیک به 280 میلیون دلار برای مدتی ناممکن شد .

در سوی دیگر ماجرا شرکت Parity که خدمات کیف پول دیجیتال به کاربران خود ارائه می دهد اعلام کرد مقدار زیادی از منابع مالی مشتریانش بعد از اشتباه یک برنامه نویس همکار این سایت و پاک شدن برخی کدهای مربوط به شیوه دسترسی به ارز یادشده قفل شده است.

اکنون سوال اینجاست ،  آیا اعتماد به پول های الکترونیک درست است ؟آیا عدم اعتماد به سیستم بانکداری الکترونیک راهکاری منطقی است و در نهایت آیا می توان به این سیستم بانکداری وابسته شد ؟

شما کالاسودایی ها می توانید پاسخ های خود را زیر همین خبر با ما به اشتراک بگذارید .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها