نسخه جدید گوگل کروم ؛کاربردی برای علاقه مندان مطالعه

0
330

کالاسودا- نسخه جدید نرم افزار گوگل کروم منتشر شد. گوگل کروم که بدون شک پرطرفدار ترین مرور گر ویندوز و اندروید محسوب می شود مطابق وعده خود قابلیت های جدیدی را در قالب یک به روز رسانی در اختیار بسیار از کاربران در سرتاسر جهان قرار داد.

در این به روز رسانی بدون شک مهمترین ویژگی آن ذخیره سازی محتوا زمانی که آنلاین هستید و بررسی محتوای آن در زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید است. این قابلیت از مدت ها پیش توسط گوگل مطرح شده بود و حال کاربران بیش از صد کشور مانند برزیل، هند و نیجریه و بیشتر کشور های اروپایی اروپا در دسترس است و این ویژگی جدید با آخرین به روز رسانی Chrome for Android منتشر شده است که در فروشگاه Google Play عرضه شده است.

این قابلیت جدید کاربرد بسیار جالبی دارد و زمانی که شما در یک محیط قرار گرفته اید که به اینترنت رایگان دسترسی دارید و یا از اینترنت نامحدود استفاده می کنید محتوای متنی متناسب با سابقه کاری شما دریافت می شود و زمانی که حتی به اینترنت متصل نیستید می توانید از آن ها استفاده کنید.از طرفی دیگر باید به این موضوع نیز پرداخت که سابق شما در این موضوع نقش اول را ایفا می کند و گوگل بر اساس این موضوع فعالیت خود را شروع می کند.

البته یک اتفاق جالب نیز می تواند در این میان رخ دهد که می توان با حذف تمام اطلاعات شخصی خود بر روی گوشی های اندروید و با در نظر گرفتن نیاز های روزانه خود به حجم بسیاری از اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم البته در این به روز رسانی برخی مشکلات نسخه قدیمی برطرف شده است اما باید در نظر داشت بزرگترین قابلیتی که در اختیار کاربران قرار می گیرد موضوعی است که مطرح شد البته این به روز رسانی بدون شک با مشکلاتی رو به رو خواهد بود و گوگل این مشکلات را در به روز رسانی های بعدی خود برطرف می کند. نظر شما در مورد این به روز رسانی چیست؟ایا با ذخیره شدن خودکار محتوای مورد علاقه خود موافق هستید؟یا به نظر شما گوگل باید محدودیت هایی را در این موضوع ایجاد کند؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها