نشت آنلاین نقشه‌ی جدید Warzone در بازی Call of Duty: Modern Warfare

0
965

مد جدید Battle Royale با نام Warzone فضای بزرگی را برای بازی کردن در اختیار گیمرهای Call of Duty: Modern Warfare  قرار می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  سی نت، بازی Call of Duty: Modern Warfare فصل دوم خود را در 11 فوریه با نقشه‌های اضافه شده، سلاح‌ها و قرار دادن شخصیت Ghost جدید به عنوان یک اپراتور جدید برای بازیکنان آغاز کرده است.

با این وجود، از زمان شروع آن، چندین نشت به صورت آنلاین ظاهر شده که نام و نقشه احتمالی مد جدید Battle Royale را در اختیار شما قرار می‌دهد.

طبق گفته GameSpot در روز پنج شنبه، Warzone نام شایعه شده مد Battle Royale در بازی Call of Duty: Modern Warfare است. یک کاربر توئیتر از طریق منوی بازی به این حالت جدید دست یافت.

یوتیوبر TheXClusiveAce یکشنبه ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نقشه Warzone چگونه است. در نقشه جدید Atlas Superstore که به تازگی اضافه شده است، بازیکنان می‌توانند با استفاده از یک دوربین، مد Battle Royale را انجام دهند. نمای بالا نشان می‌دهد که چندین نقشه چند نفره با هم جمع شده تا یک نقشه بزرگتر را تشکیل دهند.

در ماه دسامبر، یک کاربر در Reddit جزئیات مربوط به یک مد Battle Royale ، از قبیل مکان نقشه، تعداد 200 بازیکن در هر مسابقه را در اختیار بازیکنان قرار داد.

در مورد زمان ارائه حالت Warzone ، منابع اعلام کردند که در اوایل ماه مارس، احتمالا 10 مارس با توجه به تاریخ به روز رسانی بازی، این نقشه ارائه خواهد شد.

تا کنون، اکتیویژن و Infinity Ward هیچ جزئیاتی را تأیید نکرده‌اند.

حساب‌های نشان دهنده نشت در توئیتر و یوتیوب به دلیل اعتراضات مربوط به حق چاپ در اکتیویژن طبق گفته سایت طرفداران Call of Duty ، حذف شده‌اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها