نوآورترین گوشی ها در چین تولید میشود

0
963

کالاسودا – شش شرکت اوپو، وایوو، وان پلاس، هوآوی، لنوو و شیائومی که مقر آنها در چین میباشد و اگر به دنبال خرید گوشی با کیفیت با ویژگی های نوآورانه تری نسبت به دیگر برندها هستید، بهتر است قبل از خرید سامسونگ و اپل نگاهی به این گوشی ها بیندازید.

اگر خواهان گوشی ارزان قیمت با حاشیه بالای صفحه هستید، شیائومی، وان پلاس و اوپو میتوانند انتخاب های بی شماری به شما دهند. اگردوست دارید حسگر اثر انگشت پایین صفحه باشد، وایوو در این زمینه در بازار اول است. و اگر خواهان بهترین دوربین با سه لنز اصلی هستید، هواوی و مدل p20 Pro بهترین گزینه برای شماست.

این لیست ادامه داد برای مثال قدرتمندترین زوم از آن اوپو است و گوشی بدون حاشیه لنوو Z5 یکی از گوشی های آینده جذاب این شرکت چینی است.

اکثر این برندها تابستان امسال گوشیهای جدید جذابی اماده ارائه دارند، مثلا وایوو گوشی جدیدی با شعار What is NEX دارد که فعلا چیز زیادی از اطلاعات آن مشخص نشده است جز اینکه در ادامه تولید گوشی هایی با مفهوم Apex است که حسگر اثر انگشت آن در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.

اوپو نیز تیزری با مضمون Find X منتشر کرده است و خبر از ارائه گوشی جدید آینده خود داده است. در حال حاضر برندهای چینی به پیشرفتهای قابل توجهی رسیده اند و در حال تسخیر بازار کل دنیا هستند.

     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید