هدست بلوتوث جدید شیائومی با امکاناتی عالی به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد

0
900

کالاسودا- شیائومی امروز پیش فروش دو محصول جدید خود را آغاز کرد. شیائومی آخرین هدست بلوتوث Mi و هدست Mi Piston Wired را که قرار است فروش خود را از ماه ژوئن آغاز کنند به تازگی از طریق Mi Mall امکان پیش خرید آن ها را برای کاربران مهیا کرده است.

هدست بلوتوث Mi  شیائومی دارای طراحی‌ای ساده و صاف است طراحی قسمتی که روی گوش قرار می‌گیرد هنگامی که نور به آن می‌تابد، براق است و به همین دلیل ظاهری زیبا و  طبق مد روز دارد. جنس این قسمت از مواد PU،سازگار با پوست و پر از اسفنج داخلی ساخته شده است. در حالی که سر بند از مواد سیلیکونی ساخته شده، نرم و ظریف است. این دستگاه فقط ۲۳۵ گرم وزن دارد و برای تمام شرایط آب و هوایی مناسب است.نکته ناراحت کننده این است که  این محصول تنها در رنگ سیاه موجود می‌باشد.

اجزای داخلی این هدست شامل یک حلقه ۴۰ میلیمتری بزرگ و طراحی حفره صدا محصور است که دارای فرکانس پایین، حس واضحی از عمق و فرکانس کامل و قادر به تولید خروجی‌ای قدرتمند و واضح می‌باشد. دکمه‌های کنترل در یک سمت قرار دارد که می‌تواند برای کنترل پخش موسیقی، پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی و فعال کردن دستیار صوتی استفاده شود. در پایین، یک دکمه برای افزایش یا کاهش صدا و تغییر آهنگ‌ها وجود دارد.

این هدست بدون شک یکی از پرفروش ترین هدست های بازار خواهد بود،این  هدستمجهز  به فن‌آوری بلوتوث ۴٫۱، انتقال بی‌سیم aptX، میکروفون دوگانه کاهش نویز تماساست و توانایی پخش ۱۰ ساعت موسیقی، یک باتری ۴۰۰ میلی آمپری  مجهز شده است که برای موارد یاد شده بسیار مناسب به نظر می آید.

همانطور که بیان شد Mi Mall این اجازه را به کاربران می دهد تا بتوانند مدتی زود تر از زمان مقرر هدست بلوتوث Mi را در خریداری کنند. هدست بلوتوث Mi دارای قیمت ۲۹۹ یوان (۴۶ دلار) است و بدون شک  در سال جاری یکی از پرفروش ترین هدست های موجود در بازار جهان و بازار ایران خواهد شد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها