نوت 8، هدیه سامسونگ به ورزشکاران المپیک زمستانی

0
368

نوت 8، هدیه سامسونگ به ورزشکاران المپیک زمستانی|کالاسوداکالاسودا – هدیه سامسونگ به ورزشکاران المپیک زمستانی 2018 ، یک نوت 8 خواهد بود.

شرکت سامسونگ 4000 دستگاه نوت 8 را برای این رویداد بزرگ کنار گذاشته است. اگر میخواهید یکی از آنها را بدست اورید، باید ورزشکاری در سطح جهانی باشید!

ورزشکارانی از سراسر دنیا در تاریخ 9 فوریه در پیونیانگ کره جنوبی جمع میشوند تا رقابت های زمستانی مهیج را آغاز کنند. سامسونگ برای آنها خبر خوبی دارد: یک دستگاه گلکسی نوت 8 برای هر ورزشکار حرفه ای که در این مسابقات شرکت میکند.

یانگ لی، مدیر اجرایی سامسونگ الکترونیک در این باره میگوید: ما مفتخریم که بخشی از این رویداد در کشورمان هستیم و با دادن این هدیه به ورزشکاران، به انها کمک میکنیم که آنلاین بوده و خاطراتشان از این ایونت زمستانی را با دیگران در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

سامسونگ پیش از این در جریان المپیک 2016 نیز این حرکت را برای اولین بار به اجرا رسانده بود و به ورزشکاران یک دستگاه اختصاصی المپیک با مدل گلکسی S7 edge هدیه داده بود. پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی S9 و S9 پلاس بعد از برگزاری این رویداد رونمایی خواهند شد و به همین سامسونگ به ارائه پرچمدار پرفروش فعلی اش یعنی نوت8 اکتفا کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها