هدفون بلوتوثی با نور هالوژن که در تاریکی روشن میشود

0
1149

کالاسودا – میزو در چین از هدفونی رونمایی کرده است که در تاریکی هاله ای از نور داخل ان روشن میشود.

این هدفونها قابل اتصال به بلوتوث است و جنس ان از شیشه فایبر گلس بود وروشنایی ان با فیبر نوری تامین میشود. این هدفونهای درخشنده برای از همین ماه در بازار چین به قیمت ۱۵۸ دلار فروخته میشود.

امروزه علاقه مشتریان خصوصا قشر جوان به استفاده از هدفون ها و هندزفریهای بلوتوثی خصوصا به منظور استفاده در حین ورزش کردن افزایش یافته است. به همین دلیل شرکتهایی چینی همچون میزو با ساخت چنین هدفونهای نورانی سعی در جلب بازار این مشتریان دارند. شما میتوانید هدفون های قابل توجهی چون این هدفون میزو را برای ورزشهایی چون اسکیت برد، یا نواختن درام روی صحنه کنسرت یا در هنگام مسافرتهای شبانه استفاده کنید و لذت ببرید.

اثر نئونی این هدفون به لطف کارشناسان مختصص در امر شیشه های کونینگ و فناوری فیبر نوری امکان پذیر شده است. لوله های نازکی از یک شیشه قابل انعطاف در این هدفون وجود دارد که میتواند بدون شکستن خم شود. در واقع این یکی از زیباترین و پیشرفته ترین هدفونی است که میتوانید تصور کنید.

این هدفون نورانی از طریق اپلیکیشن خاص خود کنترل میشود که در آن کاربران میتوانند یکی از سه حالت پخش موسیقی، حالت استاتیک و یا نور زدن را انتخاب کنند. کابل اتصال دهنده دو گوشی، در انتها به محل قرارگیری باطری هدفون متصل میشود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها