آمازون با هدفون مجهز به الکسا ، ایرپادهای اپل را به چالش می کشد

0
371
آمازون با هدفون مجهز به الکسا ، ایرپادهای اپل را به چالش می کشد

با توجه به اینکه ایرپادهای اپل از نظر ویژگی های مختلفی مانند طراحی، قیمت و … خاص هستند، شرکت های دیگری مانند گوگل با طراحی Pixel buds و سامسونگ با طراحی Galaxy Buds به رقابت با این محصول برخواسته اند. اکنون آمازون نیز خواستار وارد شدن به این جریان بوده و می خواهد با هدفون مجهز به الکسا، ایرپادهای اپل را به چالش بکشد.

یکپارچه سازی هدفون های آمازون با الکسا

گزارش های جدید ادعا می کنند که آمازون در حال کار روی مجموعه شنیدنی های خود مانند هدفون و هندزفری است و یکی از این مدل ها مجموعه ایربادهای وایرلسی است که شبیه به ایرپاد اپل است. همانطور که از آمازون انتظار می رود، این هدفون ها دارای ویژگی یکپارچه سازی شده با الکسا است، به این معنی که تمام مهارت های الکسا که در محصولات دیگر استفاده می کردید، اکنون از طریق این ایربادها نیز در دسترس خواهند بود.

همین ویژگی می تواند یکی از مزیت های اصلی این محصول نسبت به محصولات رقبا مانند Galaxy Buds باشد. آمازون الکسا را وارد بخش شنیدنی های خود کرده است چرا که این دستیارصوتی پیش از این در بسیاری دیگر از محصولات خانگی به خانه های بسیاری از شهروندان در آمریکا نفوذ کرده بود.

مدیریت قفل و چراغ های هوشمند با هدفون مجهز به الکسا

محصولات هوشمند بسیاری وجود دارند که اکنون توسط این دستیار کنترل و هدایت می شوند. هدفون های بی سیم نیز دیگر محصولی هستند که به زودی به این جریان وارد می شوند. بنابراین کاربران به جای اینکه یک دستگاه اکو بخرند و از آن بخواهند که موسیقی برایشان پخش کند، می توانند از هدفون خود آن را بخواهند. این تمام ماجرا نیست، بلکه می توانند هدفون ها را با دیگر محصولات خانه سازگار کرده و هنگامی که در خانه راه می روند، از طریق به به قفل های هوشمند و چراغ ها و … فرمان داده و آنها را مدیریت کنند.

قیمت رقابتی نسبت به ایرپاد

هنوز هیچ توضیحی در این مورد وجود ندارد که ایربادهای مجهز به الکسای آمازون چه زمانی رونمایی خواهد شد و هزینه آن چقدر است. اما همانطور که بلومبرگ گزارش می دهد آمازون برای رقابت با ایرپادها احتمال قیمت پایین تری برای هدفون های الکسای خود در نظر خواهد گرفت. با توجه به اینکه ایرپادها با قیمت 159 دلاری شروع می شوند، این احتمال وجود دارد که پیشنهادات آمازون در سایت خود برای فروش این محصول کمتر از این قیمت باشد تا طیف وسیعی از مشتریان بتوانند آن را خریداری کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها