هدیه ویژه دارا خسروشاهی به رانندگان Uber

0
1099

کالاسودا_رانندگان اوبِر در نهایت می توانند به عنوان کارمندان رسمی این شرکت شناخته شوند ، این خبری بود که این کمپانی چند روز گذشته به اطلاع همگان رساند و طبیعتاً این موضوع برای اوبِر هزینه بر خواهد بود.
مقامات مسئول در نیویورک این موضوع را بعد از شکایت سه راننده اوبِر که اظهار داشته بودند بیمه بیکاری شامل رانندگان اوبِر نمی شود، به اطلاع این شرکت رسانند و از آنها درخواست کردند تا این موضوع را حل کنند. این به مدت دو سال معلق باقی ماند و این سوال در ذهن ها شکل گرفت که اوبِر چگونه ارتش رانندگان خود را رهبری می کند. سازمان بیمه بیکاری آمریکا هم در اعلانی گزارش داد که رانندگان می توانند جز کارمندان محاسبه شوند. البته این موضوع شامل شرکت های مشابه نمی گردد و فقط در مواقع خاص این موضوع کاربرد دارد.

Uber  یک سرویس درخواست تاکسی(ماشین با راننده) است که به وسیله ی آن می توانید در اکثر کشورهای دنیا(به خصوص در شهرهای توریستی) از طریق تلفن همراه خودتان(اندروید و آی او اس) راننده اختصاصی درخواست کنید. این برنامه نزدیک ترین راننده به مکان شما را برایتان ارسال می کند. راننده ارسالی به صورت کامًلا اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد و در طول مدتی که به شما سرویس می دهد، ماشین را با نفر دیگری به اشتراک نمی گذارد. یکی از ویژگی های Uber این است که برای تسویه حساب به پول نقد نیاز ندارید و از طریق کارت اعتباری که قبلاً در حساب خود در این سرویس معرفی کرده اید می توانید پرداخت خود را انجام دهید.

نماینده اتحادیه تاکسیرانان آمریکا گفت : ما بُردیم و آنها شکست خوردند!!این قانون باعث می شود تا رانندگان یک فضای امن را داشته باشند ولی به هر حال اعتراضات در زمینه زیاد می باشد.

سخنگوی این شرکت هم اعلام کرد ما مخالف اعتراضات نیستیم و تلاش می کنیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم.

اگر شرکت اوبِر با این موضوع موافقت کند قطعاً باید شرایط متفاوتی را برای رانندگان خود وضع کند و اگر هم مخالفتی راجع این موضوع داشته باشد ، آن وقت مراکز ذی صلاح اقدام به بررسی موشکافانه این موضوع می کنند.

این موضوع و قانون قطعاً هزینه های زیادی را برای اوبِر در بر خواهد داشت و نکته جالب توجه این است که این شرکت دارای ۶۵۰۰۰ هزار کارمند می باشد و نشانه ای از کم شدن آنها هم مشاهده نمی شود. در واقع در گزارشی اعلام شد که کمپانی اوبِر به تنهایی جز شرکت هایی است که کارکنان زیادی در اختیار دارد. اگر رانندگان اوبِر به عنوان کارمند دسته بندی شود آن وقت چه شرکتی می تواند ۶۵۰۰۰ هزار کارمند داشته باشد؟؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها