وعده های مدیر شرکت مایکروسافت در مورد پروژه های جدید

0
454

کالاسودا_هر ساله شرکت مایکروسافت کنفرانس خبری به نام Inspire را برگزار می کند و در این کنفرانس برنامه های جدید شرکت برای شرکای خود را بازگو می کند.

هفته‌ی گذشته این کنفرانس برگزار شد و مدیر این شرکت علاوه بر تشکر از همکاران خود در مورد برنامه های جدید شرکت برای اندروید و iOS نیز صحبت کرد.

مایکروسافت شرکت کامپیوتری آمریکایی و چند ملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر ردموند، ایالت واشینگتن قرار دارد. این شرکت بزرگترین ارائه‌کننده نرم‌افزارهای رایانه‌ای در دنیاست، که به انتشار کتاب، تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی نیز می‌پردازد.

آقای ساتیا نادلا با صحبت در مورد برنامه های شرکت برای سیستم عامل اندروید و iOS صحبت کرد اما بعد در مورد برنامه ای صحبت کرد که توسط بیل گیتس ارائه و پردازش شده است.این موضوع بر کسی پوشیده نیست که این شرکت دیگر نمی خواهد در زمینه تلفن همراه فعالیت کند و بعد از تولید سری گوشی Lumia ، این شرکت می خواهد بر روی دیگر بخش های خود سرمایه گذاری کند.

خیلی جالب اینکه بیشتر تلفن های همراه این شرکت که سیستم عامل ویندوز موبایل داشت به اندروید تبدیل شده اند زیرا این سیستم عامل قابلیت انعطاف پذیری بیشتری در زمینه اپلیکیشن را دارا می باشد. وقتی برنامه های این شرکت در iOS اجرا می شود طبیعتاً انعطاف پذیری کمتری نسبت به نسخه اندروید دارا می باشد.

آقای نادلا اعلام کرد که این آخرین مرحله از Microsoft 365 می باشد و به کاربر گزینه های متفاوت را نمایش دادند. ایشان همچنین آپدیت های جدیدی از برنامه های مختلف مانند Edge Brower ، Launcher ، Outlook ، Teams ، LinkedIn و Yammer را معرفی کرد.باید این موضوع را هم متذکر بشویم که این شرکت در حال ایجاد یک ارتباط قوی بین مایکروسافت و شرکت سامسونگ می باشد تا بتوانند سری برنامه های بی نظیر خود را بر روی تلفن های همراه پرچم دار این شرکت به بازار ارائه کنند.

از زمانی که مایکروسافت دیگر تلاشی در زمینه تولید تلفن همراه نداشته است ، طبیعی است که این شرکت بر روی پلتفرم ها و سیستم های عامل مشهور و برند سرمایه گذاری داشته باشد و برنامه های مختلفی را برای آنها به بازار عرضه کند.باید دید این شرکت در سال ۲۰۱۹ چه سورپرایزهایی را برای کاربران و مشتریان خود به همراه خواهد داشت.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت بُرده باشید و نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها