هری پاتر در دنیای ماینکرفت

0
289

طرفداران هری پاتر در حال ساخت بازی نقش آفرینی این عنوان در ماینکرفت هستند، اما آیا این بازی از چنگال وکلای حقوقی جان سالم به در خواهد برد؟

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، شاید قبلا هم پروژه های عظیمی را در جهان ماینکرفت شاهد بوده باشیم، اما می‌توان گفت هیچ کدام به گستردگی و عمیقی این یکی نبوده اند.

تیم ماد سازی Floo Network در حال کار کردن روی ماد Minecraft School of Witchcraft and Wizardy هستند. این ماد قرار است یک تجربه‌ی نقش آفرینی از عنوان هری پاتر در دنیای مانکرفت باشد.

لازم به ذکر است که این ماد قرار نیست صرفا شما را در محیط های شبیه سازی شده‌ی مدرسه‌ی Hogwarts قرار دهد (که البته این کار را هم به بی نقص ترین شکل ممکن انجام می‌دهد).

علاوه بر نقشه‌ی دقیق و پر از جزئیات این مدرسه، این ماد همچنین به شما امکان حل کردن پازل‌ها، تکمیل کردن مأموریت‌ها، خرید کردن در بازارچه‌ی Diagon Alley و پرواز کردن در زمین Quidditch مدرسه را می‌دهد.

تازه این‌ها فقط بخش کوچکی از ویژگی‌های این ماد خواهند بود!

با اینکه این تیم ماد سازی هنوز هیچ تاریخ رسمی را برای عرضه‌ی این ماد مشخص نکرده است، آن‌ها قول داده‌اند که نسخه‌ی اولیه‌ی این ماد را به‌صورت رایگان در انتهای ماه ژانویه عرضه خواهند کرد.

شما در این نسخه قادر خواهید بود به مکان‌هایی مثل تالار اصلی و کلبه‌ی هگرید دسترسی پیدا کنید. اگر هم دوست داشته باشید، می‌توانید به صفحه‌ی Patreon این تیم رفته و از آن‌ها حمایت مالی کنید.

با توجه به گستردگی این پروژه و الهام گرفتن مستقیم آن از فیلم‌ها و کتاب‌های دنیای هری پاتر، می‌توان پیش‌بینی کرد که شرکت‌های Warner Bros. و Pottermore علیه آن حرکت‌هایی انجام دهند.

البته پیش‌ازاین هم ما شاهد پروژه‌های طرفداران در صنعت بازی بوده‌ایم و در خیلی از موارد، توسعه‌دهندگان و شرکت‌های صاحب حقوق عنوان، با هم به توافق رسیده‌اند.

باید اکنون منتظر ماند و دید که آیا Warner Bros. و شرکای آن، در راستای خواسته‌های هواداران گام برمی‌دارند و یا همه‌ی زحمت‌های آن‌ها را هدر می‌دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها