هشتگهای آزار حیوانات از جانب اینستاگرام تحریم شد

0
874
هشتگهای آزار حیوانات از جانب اینستاگرام تحریم شد|کالاسودا

هشتگهای آزار حیوانات از جانب اینستاگرام تحریم شد|کالاسوداکالاسودا – سلفی با حیوانات میتواند اغازگر حرکتهای خشونت آمیز علیه انها باشد و اینستاگرام هشتگ هایی که مربوط به سلفی یا هشتگهای مرتبط با سو استفاده از حیوانات باشد را منتشر نمیکند.

حتی سلفی با کوآلایی که به ظاهر روی شاخه آرمیده و حرکتی نمیکند نیز میتوان تاثیراتی روی زندگی این حیوان بگذارد . انسانها از این تاثیرات اگاه نیستند و در سلفیهای مختلفشان حتی دست از سر حیوانات و محیط زیست آنها برای عکس گرفتن برنمیدارند.

 insta-screenshot-Wildlife1|کالاسودااینستاگرام از روز دوشنبه اعلام کرد که اجازه انتشار به هشتگ هایی که در آن قوانین زندگی حیوانات نقض شده و انسانها در صدد سلفی گرفتن با آنها و انتشار ان در این شبکه اجتماعی هستند را نمیدهد. صدها هشتگ مرتبط با این موضوع همانند سلفی گرفتن یا خرید و فروش گونه های در معرض خطر، در هنگام انتشار پست با پیام پاپ آپی همراه خواهد بود که از زندگی حیات وحش حمایت میکند. این متن هشداری درباره رفتارهای مضر نسبت به حیوانات یا محیط اطراف آنها میدهد.

موسسه جهانی حمایت از حیوانات نیز پیش از آن از اینستاگرام خواسته بود اطلاع رسانی بیشتری در مورد سو استفاده از گونه های وحشی به کاربران خود در اینستاگرام بدهد. لیست هشتگ های تحریم شده نیز با کمک صندوق جهانی حمایت از حیات وحش برای اینستاگرام اماده شده بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها