جی میل از نسخه به روز شده خود  برای iphone X رونمایی کرد

0
297
جی میل از نسخه به روز شده خود  برای iphone X رونمایی کرد|کالاسودا

جی میل از نسخه به روز شده خود  برای iphone X رونمایی کرد|کالاسوداکالاسودا_بر اساس خبرهای دنیای فناوری، جی میل با ارائه جدیدترین به روز رسانی خود کاربران iphone X را خوشحال کرد . این نسخه از iphone 10  نیز پشتیبانی می کند .

بر اساس گزارش ها ، جدیدترین نسخه اپلیکیشن جی میل گوگل نیز  در به روز رسانی جدید خود از صفحه نمایش iphoneX  پشتیبانی می کند.

گوگل اپلیکیشن جی میل را به گونه ای به روز رسانی کرده است که کاربران iphone 10 بتوانند از قابلیت صفحه نمایش خود بهتر استفاده کنند.

نگاهی به این خبرها این نکته را به ذهن مخاطب می رساند که این روزها گوگل به سمت ارتقای سطح اپلیکیشن های  iOS تمایل پیدا کرده است . هر چند این به روز رسانی به تدریج و مرحله به مرحله انجام می شود ولی مطمئنا گوگل قصد دارد این کار را به انجام برساند.

جالب است بدانید که در این به روز رسانی نکته عجیبی هم دیده می شود، در آپدیت جدید مربوط به ۴ دسامبر جی میل، گوگل هیچ اشاره ای به پشتیبانی از iphone 10نکرده است و در قسمت یادداشت های مربوط به نسخه جدید یعنی نسخه ۵.۰.۱۷۱۱۱۹ هیچ اشاره ای به پشتیبانی از این گوشی نشده است.

 اما از سوی دیگر وجه پارادوکس و تعارض ماجرا این است که  اگر کاربران اپلیکیشن جی میل را روی iphone 10 خود بروز رسانی کنند، متوجه خواهند شد که جی میل برای نمایش در صفحه نمایش کامل و لبه به لبه به روز شده است و کاربران می توانند به صورت کامل از قسمت چپ و راست صفحه نمایش خود استفاده کنند.

 این نسخه جدید از گوشی iphone X پشتیبانی می کند، اما با به روز رسانی جی میل جدید، امکان استفاده از حسابهای ایمیل غیر گوگل (شخص ثالث) نیز امکان پذیر است . این ویژگی در سالهای اخیر تنها برای اندرویدی ها  قابل استفاده بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها