هوش مصنوعی قهرمان جام جهانی را مشخص کرد

0
2750

کالاسودا_هوش مصنوعی قهرمان جام جهانی را مشخص کرد. این در حالی است که تنها ساعاتی تا آغاز مسابقه ۲ تیم فرانسه و کرواسی در فینال رقابت های جام جهانی باقی است.

شرکت الکترونیک آرتز که سابقه درخشانی در پیش بینی قهرمان مسابقان جام جهانی دارد، با استفاده از هوش مصنوعی، تیم ملی فرانسه را قهرمان این دوره از مسابقات معرفی کرده است.

درواقع فرنچایز Fifa ساخته شرکت EA Sport از آن دسته عناوینی است که فارق از سن، سال و سلیقه‌های مختلف در افراد همواره طرفداران خود را دارد.

جالب است بدانید که این فرنچایز هرسال با شماره جدیدی عرضه می‌شود و در سال ۲۰۱۸ نیز با عرضه نسخه Fifa 19 روبه‌رو خواهیم بود.

در عین حال، همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شرکت الکترونیک آرتز (EA)  آپدیت جدیدی برای نسخه فیفا ۱۸ خود ارائه داد که شامل ۳۲ تیم جام جهانی با آخرین به روز رسانی در ترکیب این تیم‌ها بود.

ماجرای آپدیت جدید و پیشبینی چیست؟

اما در کنار این آپدیت یک بخش داستانی جدید، مانند آنچه در داستان Alex Hunter دیده بودیم در بازی گنجانده شد. در این خط داستانی فیفا سعی کرد مانند دوره های گذشته با هوش مصنوعی، فینالیست و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ را مشخص کند.

هوش مصنوعی فیفا ۱۸، تیم ملی فرانسه را به عنوان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی کرد. گفتنی است، شرکت “EA” سابقه درخشانی در پیش‌بینی قهرمان مسابقات جام جهانی داشته است.

پیش بینی هایی که همیشه درست هستند

شاید برایتان سوال باشد که چرا پیش بینی های هوش مصنوعی این شرکت مهم است. پاسخ این است که هوش مصنوعی این شرکت در انتشار به روز رسانی جام جهانی ۲۰۱۴ برای فیفا ۱۳، تیم ملی آلمان و همچنین سال ۲۰۱۰ نیز اسپانیا را به عنوان قهرمان پیش‌بینی کرده بود که هر دو آن ها به حقیقت پیوستند.

آیا فرانسه قهرمان جام جهانی می شود؟

تنها ساعاتی دیگر تا فینال جام جهانی ۲۰۱۸ باقیست، اما جالب است بدانید این خبر ؛ یعنی خبر پیش بینی نتیجه جام جهانی توسط هوش مصنوعی جزو خبرهای پربازدید امروز شده است . عده زیادی دوست دارند بدانند واقعا حدس این سیستم درست است یا خیر. به نظر شما فرانسه به عنوان قهرمان سال ۱۹۹۸ باز هم می تواند قهرمان این جام شود؟

به نظر می رسد طرفداران  تیم کرواسی دوست دارند که رتبه ای بالاتر از سومی جام جهانی ۹۸ به دست آورد. این موضوع نیز خالی از لطف نیست که ۲ تیم برتر سال ۹۸ دوباره به جمع ۴ تیم پیوسته اند .

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید