هوم پاد اپل به روزهای فروشش نزدیک میشود

0
393
هوم پاد اپل به روزهای فروشش نزدیک میشود|کالاسودا

هوم پاد اپل به روزهای فروشش نزدیک میشود|کالاسوداکالاسودا – هوم پاد اپل که اخرین تلاشهای آماده سازی خود را میگذراند، همین روزها به فروش خود نزدیکتر میشود.
پاسخ اپل در رقابت با آمازون اکو و اسپیکر گوگل هوم، دستگاه هوم پاد است که همین روزها آماده رونمایی است. پس از اینکه اپل نتوانست این اسپیکر را در سال 2017 روانه بازار کند، این اسپیکر هوشمندی 350 دلاری اکنون توسط کمیسیون ارتباطات فدرال در لیست فروش محصولات جدید قرار گرفته که بدین معنی است که اپل فروش انها را به زودی استارت خواهد زد.
در پی تاخیری که در عرضه این محصول به وجود آمد، اپل بیان کرد که نیاز به زمان بیشتری برای اماده سازی ان برای مشتریان دارد. این شرکت بیان کرده است که عرضه هوم پاد ابتدا در آمریکا، بریتانیا و استرالیا در اوایل سال 2018 آغاز خواهد شد و دیگر مشتریان نیز به زودی این اسپیکر بر مبنای دستیارصوتی سیری را به زودی دریافت خواهند کرد.
بر طبق نظر یک خبرگزاری چینی اکنون 1 میلیون دستگاه از این اسپیکر تولید و اماده شده است. اینونتک و فاکسون، دیگر تولیدکننده های هوم پاد نیز انتظار دارند 10-12 میلیون اسپیکر را تا پایان سال 2018 به فروش برسانند و رقابت رسمی را با آمازون و گوگل اغاز کنند. امازون به تازگی اعلام کرده بود که ده ها میلیون از دستگاه های مجهز به سیستم الکسای خود را در فصل تعطیلات فروخته بود.
موفقیت هوم پاد دربازار را میتوان به عواملی چون قیمت، دستیار دیجیتال سیری و نحوه کنترل و پاسخ به سوالات و کیفیت صدا عنوان کرد و باید دید آیا به موفقیت آمازون اکو یا گوگل اسیستنت خواهد رسید یا خیر.