هکرهای روسی، روزنامه نگاران را هدف قرار دادند

0
380
هکرهای روسی، روزنامه نگاران را هدف قرار دادند|کالاسودا

هکرهای روسی، روزنامه نگاران را هدف قرار دادند|کالاسوداکالاسودا – یک گروه هکر روسی به نام Fancy Bear صدها روزنامه نگار را هدف خود قرار دادند.

این هکرها با نفوذ به ایمیلهای هیلاری کلینتون، توانستند اطلاعات تعداد زیادی روزنامه نگار را بدست آورند. در حال حاضر این گروه هکری متهم به نفود به سیستم ها و هک صدها روزنامه نگار است.

رسانه آسوشیتد پرس گزارش داد که دست کم 200 روزنامه نگار از اواسط سال 2014 درگیر این هک طولانی مدت بوده اند. لیستی که این رسانه از شرکت امنیت سایبری SecureWorks به دست اورده است، دربرگیرنده 50 روزنامه نگار نیویورک تایمز، ستون نویس های واشنگتن پست و گزارشگر Daily Beast بود. در کنار هک این روزنامه نگاران امریکایی، تلاشهای بزرگ دیگر متمرکز بر هک رسانه کی اِف پست و دیگر اعضای این رسانه در اوکراین و روسیه به انجام رسید.

 بدین ترتیب پس از دیپلماتها و دموکرات های آمریکایی، نوبت به روزنامه نگاران رسید. گروه هکری فنسی بیر متهم به هک کمیته ملی دموکراتیکی بود که منجر به نفود به ایمیلهای هیلاری کلینتون شد. هدف این مبارزات بی اعتبار ساختن رسانه ها با انتشار اطلاعات محرمانه آنها از طریق ایمیل بوده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها