وقتی یک مدیر ارشد گوگل را به تسلا ترجیح می دهد!

0
371

کالاسودا_یک مدیر ارشد از شرکت تسلا به گوگل پیوسته است.این مدیر ارشد در شرایطی این تصمیم را گرفته که به اعتقاد بسیاری، ۲ شرکت وایمو گوگل و تسلا با یکدیگر رقابت می کنند.

کمپانی وایمو، توسعه‌دهنده فناوری های خودران وابسته  به گوگل تائید کرد که این مدیر ارشد که «ماتئو شوال»نام دارد، از دوشنبه گذشته به آن‌ها پیوسته است.

این مدیر ارشد گوگل، مسئول ایمنی خودروهای الکتریکی تسلا و پاسخگوی مشکلات خودرو در بخش ایمنی بود که ظاهراً به وایمو پیوسته است. گفته می‌شود ماتئو به تیمی پیوسته است که رئیسش «ران مِدفورد»، رئیس سابق ایمنی جاده‌های آمریکا است و باید کار ایمنی خودروهای خودران را در دست گرفته باشد.

شاید پیش از این در خبرهای کالاسودا خوانده باشید که ، چهارشنبه گذشته دو جوان ۱۸ ساله در فلوریدا بر اثر تصادم زمانی که سوار بر خودروی تسلا مدل اس بودند، جان خود را از دست دادند و موجی از شکایت علیه تسلا شکل گرفت و حالا خروج ماتئو از تسلا بسیار معنادار است.

گوگل بر گرفته شده از واژهٔ گوگول که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است.

که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد. گوگل به‌طور تخمینی دارای بیش از یک میلیون سرور در سراسر جهان است. بنابراین مدیران پر مشغله ای دارد، چرا که و روزانه بر روی بیش از یک میلیارد درخواست جستجو، و حدود ۲۴ پتابایت داده تولید شده توسط کاربران پردازش انجام می‌دهد.

نتیجه رشد سریع گوگل از بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و شراکت با شرکت‌های دیگر بود. این شرکت محصولات اینترنتی سودمندی مانند سرویس ایمیل جی‌میل و شبکه‌های اجتماعی گوگل+ را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید