پاناسونیک با دو جنگجوی جدید به بازار آمد

0
285

پاناسونیک با دو جنگجوی جدید به بازار آمد|کالاسودا
کالاسودا_شرکت پاناسونیک از دو تلفن همراه جدید خود رونمایی کرد. این محصولات که  الوگا ای 3 (Panasonic Eluga A3) و الوگا ای 3 پرو (Panasonic Eluga A3 Pro) نام دارند امیدهای جدید این شرکت هستند.

شرکت پاناسونیک اخیرا فعالیت هایی جدید را در حوزه تولید موبایل آغاز کرده است.به نظر می رسد این شرکت قصد دارد با ارائه تلفن های جدید خود به بازار فناوری ، مخاطبان را مجذوب خود کند.

تصاویر اولیه ای که در مورد این تلفن همراه منتشر شده، نشان می دهد این مدل می تواند برای افرادی که سن و سال زیادی ندارند  جذاب باشد. از سوی دیگر خوش دست بودن این تلفن همراه نیز می تواند برای بسیاری از مخاطبان و به ویژه بانوان جلب توجه کند.

این محصول به لحاظ سخت افزاری چندان شاخص نیست. اما موبایل  الوگا A3 به تراشه MT6737 با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و 1.25 گیگاهرتزی تجهیز شده و تراشه MT6753 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 1.3 گیگاهرتزی نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات در گوشی الوگا A3 پرو را بر عهده دارد.

پاناسونیک الوگا ای 3 و ای 3 پرو همراه با دستیار مجازی ARBO عرضه می‌شوند.از دیگر ویژگی‌های این تلفن های هوشمند نیز می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 720p و شیشه محافظ “Asahi Dragontrail”، سه گیگابایت رم، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با قدرت زوم  خودکار تشخیص فاز، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان اشاره کرد. به علاوه، اندروید 7.0 نوقا در کنار دستیار مجازی اختصاصی پاناسونیک با نام “ARBO” در خدمت کاربران خواهد بود.

در حال حاضر الوگا ای 3 با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پاناسونیک الوگا ای 3 پرو با حافظه داخلی 32 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 176 و 199 دلار در اختیار کاربران قرار دارد. اگر شما هم جزو کاربران قدیمی پاناسونیک هستید، پس خوشحال باشید که با دو محصول جدید رو به رو خواهید شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها