پاناسونیک هوای معلولان را دارد

0
404

پاناسونیک هوای معلولان را دارد|کالاسودا

کالاسودا-شرکت پاناسونیک نوعی صندلی هوشمند چرخدار ارائه کرده که اکنون در فرودگاه های توکیو به آزمایش گذاشته شده است. این صندلی ها با استقبال بالای مسافران همراه شده .

روز گذشته بود که به خبری در خصوص تلفن های همراه جدید شرکت پاناسونیک پرداختیم. اکنون با خبر امروزی به نظر می رسد پاناسونیک قرار است افزون بر تلفن های همراه بر دیگر بازارهای تجارت و فناوری نظارتی ارزشمند داشته باشد

پرداختن به مشکلات معلولان یکی از دغدغه های اصلی اغلب دولت هاست. افرادی که برای رفت و آمد شهری و حضور در اجتماع به حمایت های گشترده دولت و ملت نیازمندند. اکنون به نظر می رسد این مسئله به دغدغه ای برای شرکت پاناسونیک تبدیل شده و مدیران این شرکت نوعی صندلی چرخدار هوشمند طراحی کرده اند که به مشکلات معلولان پایان دهد.

گرچه پیش از این نیز انواع مختلفی از صندلی های هوشمند برای معلولان ارائه شده، اما صندلی فعلی به طور اخص در یک فرودگاه در شهر توکیو مورد استفاده قرار می گیرد.

پاناسونیک هوای معلولان را دارد|کالاسودافرودگاه هاندا درتوکیو مشغول آزمایش این صندلی چرخ دار خودران است که به وسیله اپلیکیشنی مخصوص کنترل می شود. این صندلی خودران مخصوص معلولان است و  آنها  را به بخش های مختلف فرودگاه  می برد. اما بخش مهیج ماجرا این نیست. درواقع سوپرایز پاناسونیک برای مسافران معلول، این است که  چمدان های کاربر پشت سر صندلی چرخ دار و در یک واگن   بی سیم جداگانه حمل می شود. این صندلی های چرخ دار WILLNEXT نام گرفته است.

از دیگر مزایای این صندلی هوشمند می توان به قابلیت مخصوص جهت یابی در نقاط شلوغ اشاره کرد. علاوه بر آن این وسیله نقلیه قابلیت برقراری ارتباط با حسگرهای موجود در واگن های حمل بار  را دارد.  این موضوع دو مزیت اصلی دارد . از یک سو با کمک این صندلی می توان موانع موجود را شناسایی کرده و با آن ها تصادف نکرد . از سوی دیگر می توان با کمک اپلیکیشن موبایل مکان خود را شناسایی و سپس به طور خودکار مسیریابی کرد.

 این صندلی می تواند با سرعت ۵.۵ مایل برساعت  حرکت کند.مقامات فرودگاه امیدوارند تا زمان برگزاری المپیک تابستانه توکیو در ۲۰۲۰ این سیستم همراه تابلوهای تبلیغاتی هوشمند و اپلیکیشن های مسیریابی را افتتاح کنند.بنابراین المپیکی ها هم می توانند امیدوار باشند که روزهایی پر از آرامش و سفری مهیج خواهند داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها