پاکستانی ها از شگفت انگیزترین آیینه هوشمند سال رونمایی کردند

0
8193

کالاسودا_پاکستانی ها از شگفت انگیز ترین آیینه هوشمند سال رونمایی کردند. پاکستانی ها با استفاده از تکنولوژی های هوشمند نوعی آیینه جدید طراحی کرده اند .

گروهی از کارآفرینان جوان پاکستانی نوعی آیینه هوشمند طراحی کرده اند که می تواند به عنوان یک پدیده در نظر گرفته شود. این آیینه هوشمند چه ویژگی هایی دارد ؟

طراح و بنیانگذار این آیینه هوشمند در توصیف محصول ابداعی خود  می‌گوید: با پیگیری پیشرفت‌های تکنولوژی در سراسر جهان متوجه شدم که بسیاری از پیشرفت‌ها بسیار دیر و با قیمتی گزاف به پاکستان می‌رسند. همین امر نیز بخش عمده‌ای از جمعیت کشور را با فناوری‌های نوین بیگانه کرده است.

پاکستانی ها این آیینه هوشمند را درست مثل یک آیینه معمولی طراحی کرده اند با این تفاوت که که برخی ویژگی‌های جالب هوش مصنوعی و سخت افزاری را در خود جای داده است.

نگاهی داشته باشیم به مهمترین ویژگی ها:

 این آیینه پاسخگو بوده و با کاربران خود ارتباط برقرار می‌کند

این فناوری دارای یک میکروفون داخلی و یک دوربین است

این آیینه هوشمند همانند یک گوشی هوشمند اما با ابعادی بزرگتر عمل می‌کند

این آیینه در حالی که شما دوش گرفته یا در حال مسواک زدن هستید، مهم‌ترین اخبار جهان را بیان کرده و آنچه را دوستانتان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند ، نشان می‌دهد

این سیستم هوشمند همانند یک کامپیوتر  کوچک به وای فای و سیستم عامل‌های اجتماعی دیگر تجهیز شده است

 در حال حاضر این آیینه در مرحله تعیین قیمت قرار داشته و طراحان آن در تلاش هستند تا آن را با قیمتی کم به کاربران عرضه کنند؛ تا بدین وسیله قشر عظیمی از جمعیت پاکستان قادر به خرید آن باشند

نظر شما چیست؟ پاکستانی ها با آیینه هوشمند خود به چه موفقیتی دست پیدا می کنند؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید