پایان توزیع کارت سوخت تا اسفند

0
84

کارت سوخت همه مالکان وسایل نقلیه تا پایان ۹۸ به دستشان می رسد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، با وجود اجرایی شدن طرح ثبت نام و دریافت کارت سوخت از آذر ۹۷، هنوز درصد بالایی از مالکان وسایل نقلیه موفق به دریافت این کارت نشده اند. اما حالا وزیر نفت اعلام کرده که تا پایان ۹۸ همه متقاضیان، کارت سوخت خود را دریافت خواهند کرد.

طبق اعلام بیژن زنگنه، هم اکنون ۹ کلانشهر به صورت صد در صدی با صدور کارت به شبکه رسمی کارت سوخت متصل شده اند که پیش بینی می شود تا پایان سال این اتصال سراسری باشد.

این اظهارات وزیر نفت در حالی است که هنوز صف های دریافت کارت سوخت در باجه های پستی بسیار طویل است و بسیاری از ثبت نام کنندگان موفق به دریافت کارت خود نشده اند.

در این باره نیز زنگنه اعلام کرده که یک میلیون کارت سوخت در باجه‌های پستی معطل مانده که  تا پایان مهر تمام کارت‌های سوخت خودروها صادر می شود، علت تعلل در صدور این کارت‌ها، محدودیت انتشار ۴۰ تا ۵۰ هزار کارت در روز است.

از سویی دیگر هم شرکت ملی پست ایران برای حل معضل صف های طولانی کارت سوخت در باجه های پستی دست به ابتکار اینترنتی زده است.

در این رابطه، معاون فناوری شرکت ملی پست اعلام کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله است از هم اکنون می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

طبق گفته سید میثم حسینی لر، در راستای ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان، گزینه ‌ی در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخ‌نامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.

همچنین، معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست تاکید کرده که کارت های سوخت صرفاً یکبار جهت تحویل به در منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و یا تغییر محل سکونت به باجه‌های معطله برگشت داده می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها