پرچم دار جدید سامسونگ ؛موبایلی که شاید جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد

0
3999

کالاسودا- تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد پرچم دار جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش بدون حاشیه و بدون قابلیت ناچ است که نشان می دهد ساموسنگ قصد دارد در عرضه گوشی تمام صفحه اولین برند باشد. البته تصویر منتشر شده تصویر قطعی این پرچم دار کره ایی نیست و به نظر می رسد یکی از ایده های اولیه برای ساخت این گوشی هوشمند باشد.

تصویر منتشر شده نشان می دهد ساموسنگ برای پرچم دار سال آینده خود که قرار است در ماه ژانویه رونمایی شود قصد دارد تغییرات اساسی ایجاد کند تا فروش بسیار بالاتری از پرچم دار حال حاضر گلکسی s9 داشته باشد. با این وجود تصویر منتشر شده از این گوشی که در وب سایت Ice Universe منتشر شده است بسیار هیجان انگیز است و اگر سامسونگ بتواند این گوشی هوشمند را با این صفحه نمایش به تولید انبوه برساند بدون شک یکی از تاریخ سازان عرصه گوشی های موبایل خواهد بود صفحه نمایشی که به صورت کامل باشد و بدون حاشیه بدون شک بزرگترین رویای سازندگان موبایل در چند سال اخیر بوده است.

تصویر منتشر شده از پرچم دار جدید سامسونگ این موضوع را تایید می کند که ساموسنگ قصد دارد حسگر اثر انگشت خود را روی صفحه نمایش تعبیه کند و این تصویر نیز این موضوع را به طور کامل بیان می کند شاید اگر این تصویر را عکس دقیقی از پرچم دار سال آینده ساموسنگ یعنی گلکسی اس ۱۰ ندانیم اما بدون شک بخش پایینی صفحه نمایش بسیار نزدیک به این تصویر خواهد بود اما در قسمت بالایی کمی اوضاع متفاوت است صفحه نمایش بدون ویژگی ناچ یک سوال را مطرح خواهد کرد که جایگاه لنز دوربین و برخی سنسور ها در کدام بخش قرار می گیرد و البته این احتمال وجود دارد که این بخش مانند گوشی هوشمند Oppo Find X طراحی شود. البته هنوز در مورد این موضوع نظر دادن بسیار زود است.

حال با این وجود باید منتظر خبر های بیشتری از این پرچم دار ۶.۲ اینچی این غول کره ایی باشیم و باید دید آیا سامسونگ می تواند در سال ۲۰۱۹ جهان را تحت تاثیر فناوری های خود قرار دهد یا طراحی مشابه با گوشی های سال گذشته سری اس را روانه بازار می کند

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها