پیام های خود را در جی میل زمان بندی شده ارسال کنید

0
273

صندوق جی میل به مناسبت تولد 15 سالگی این سرویس هوشمند تر شده و شما را قادر خواهد ساخت تا میل های خود را زمان بندی شده و با تاخیر ارسال کنید. به این ترتیب اگر بخواهید پیامتان را ادیت کنید یا از ارسال آن پشیمان شوید فرصت انجام این کار را داشته باشید.

اول آوریل توسط 15 سالگی جی میل است و گوگل ویژگی های جذابی را به این سرویس افزوده است که یکی از آنها امکان زمان بندی پیام هاست. فرض کنید که نیاز دارید پیامی را شب پاسخ داده و به همکارتان ارسال کنید، اما در آن ساعت بیرون بوده یا دسترسی به اینترنت ندارید، با این ویژگی می توانید پیام خود را زمان بندی و با خیال به کارتان برسید، چرا که سر زمان مقرر به دست همکارتان خواهد رسید.

صندوق پستی هوشمند جی میل همچنین با سبک شخصی شما منطبق شده و با آن سازگار می شود. برای مثال اگر شما ابتدای تمام ایمیل های خود سلام می کنید، این صندوق آن را تشخیص داده و بر مبنای هوش مصنوعی می تواند عادات شما را اجرا و پیشنهاد دهد. این هوش مصنوعی همچنین می تواند بر مبنای آنچه درون نامه الکترونیکی خود نوشته اید به شما موضوع سابجکت پیشنهاد دهد.

گوگل تائید کرده است که این ویژگی در گوشی های اندرویدی پیکسل 3 و همچنین ios بعدی به صورت پیش فرض وجود خواهد داشت و به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و فرانسوی مجهز است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها