پیوستن بنیانگذار علی بابا به توئیتر با اهدای ماسک به آمریکایی‌ها

0
133

جک ما ، بنیانگذار علی بابا و ثروتمندترین مرد آسیا، با پست اولین توئیت درباره‌‌ی اهدای ماسک به ایالات متحده به شبکه‌ی اجتماعی توئیتر پیوست.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، جک ما، کارآفرین چینی موسس گروه علی بابا  با انتشار اولین توئیت خود، عکس‌هایی از محموله‌های حاوی کیت تست کروناویروس و ماسک‌های صورت را برای ارسال و اهدا از شانگهای به ایالات متحده در توئیتر پست کرد.

وی در انتهای توئیت خود نوشت: “بهترین چیزها برای دوستان ما در آمریکا”، که در اولین ساعت پس از ارسال، بیش از 3500 بازتوئیت و 20،000 لایک به دست آورد.

او در پروفایل توئیتر تازه ایجاد شده خود که از عنوان‌های “معلم، انسان دوست، کارآفرین” برای توصیف خود استفاده کرده، در طی یک ساعت 10،000 نفر از فالور به دست آورده است.

جک دورسی، مدیر اجرایی توئیتر، پست جک ما را ریتوئیت کرده و از پیوستن وی به این پلتفرم استقبال کرد. طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، جک ما اکنون ثروتمندترین فرد در آسیا است.

بنیاد جک ما و بنیاد علی بابا روز جمعه اعلام کرد که 500،000 کیت تست کروناویروس و 1 میلیون ماسک برای ارسال به ایالات متحده آماده کرده‌اند، و افزودند این موارد در حال حاضر به سایر کشورهای آسیب دیده از جمله ژاپن، کره جنوبی، ایتالیا، ایران و اسپانیا اهدا شده است.

وی در بیانیه‌ای گفت: “نتیجه گرفتن از تجربه‌ی کشور خودم در مقابله با کروناویروس، آزمایش سریع و دقیق و تجهیزات کافی برای محافظت شخصی از متخصصان پزشکی، در جلوگیری از شیوع ویروس مؤثر است.”

جک ما قبلاً در حساب Weibo خود اعلام کرده بود که از طریق بنیاد خود 100 میلیون یوان (14.5 میلیون دلار) برای حمایت از تلاش‌های تحقیقات پزشکی و پیشگیری از بیماری کمک مالی خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها