چرا گوشی هوآوی بخریم؟ بررسی 5 دلیل مهم هنگام خرید موبایل در بازار ایران

0
1942
چرا گوشی هوآوی بخریم؟ بررسی 5 دلیل مهم هنگام خرید موبایل در بازار ایران

چرا گوشی هوآوی بخریم، سوالی است که این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد. امروز قصد داریم به بررسی این سوال بپردازیم. برای پاسخ به سوال چرا گوشی هوآوی بخریم، دلایل بسیاری وجود دارد؛ از موجود نبودن برندهای دیگر در بازار ایران گرفته تا ظاهر زیباتر گوشی های این برند در مقایسه با رقبایش. برای پاسخ دقیق تر به این سوال قصد داریم چند موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که به شرح زیر است.

  • خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای این گوشی هوشمند در بازار ایران، گارانتی گوشی های هوآوی است که در مقایسه با برندهای دیگر شرایط بهتری را برای کاربران فراهم می کند. گوشی های هوشمند این برند چینی در بازار ایران توسط برخی شرکت ها از جمله «مدیا پردازش» و «مایکروتل» روانه بازار می شود. موبایل های سری آنر نیز توسط دو شرکت «یاس جهان» و «تجارت بزرگمهر» در اختیار کاربران قرار می گیرد. در حال حاضر گوشی های هوشمند این برند با گارانتی 18 ماهه در اختیار کاربران قرار می گیرند.

  • تنوع محصولات بیشتر در مقایسه با سایر برندها؛ پاسخ اصلی سوال چرا گوشی هوآوی بخریم

در حال حاضر بازار گوشی های موبایل هوآوی و آنر، تنوع بسیار بالایی را پیش روی کاربران قرار می دهد. این کمپانی چینی همواره در بخش تنوع گوشی های موبایل در سراسر جهان پیشتاز بوده و به همین دلیل انتظار می رود اصلی ترین دلیل برای خرید گوشی های هوآوی در بازار موبایل ایران، مربوط به تنوع محصولات بیشتر در مقایسه با سایر برندها در نظر گرفته شود.

تنوع محصولات بیشتر در مقایسه با سایر برند ها پاسخ اصلی چرا گوشی هوآوی بخریم؟

  • قیمت مناسب برند هوآوی؛ یک دلیل قابل قبول برای تمام کاربران گوشی های هوشمند

این روزها گوشی های هوشمند در بازار ایران با قیمتی بسیار بالاتر از سال های گذشته عرضه می شوند. بسیاری از خریداران گوشی های هوشمند توان خرید گوشی های آیفون و سامسونگ را ندارند، درنتیجه بهترین انتخاب، گوشی های هوآوی محسوب می شود. در حال حاضر گوشی های هوشمند این برند با قیمت های بالای یک میلیون و 800هزار تومان در بازار ایران موجود است. این روزها گوشی موبایل پی 20 پرو این برند، گران ترین موبایل اندرویدی نیز محسوب می شود.

چرا گوشی هوآوی بخریم ، یک دلیل قابل قبول برای تمام کاربران گوشی های هوشمند

  • به روز رسانی های متعدد گوشی های این برند چینی

کمپانی چینی هوآوی برخلاف سال های گذشته از نظر نرم افزاری پشتیبانی بسیار خوبی از گوشی های هوشمند خود انجام می دهد و تمام میان رده ها و گوشی های پرچمدار این برند شامل این موضوع می شوند. همچنین با وجود اینکه برند نوکیا در بخش نرم افزاری از هوآوی قدرتمندتر است اما نوکیا فروش بسیار کمتری در مقایسه با این برند چینی پرفروش دارد. هوآوی در این بخش بسیار موفق تر از سامسونگ عمل می کند.

  • گوشی های خوش قیمت با دو لنز دوربین

در حال حاضر برای خرید گوشی های هوشمند با دو لنز دوربین باید قیمتی بالاتر از حد تصور پرداخت کرد. در بازار جهانی، گوشی های هوشمند شیائومی، هوآوی، اوپو و ویوو موبایل هایی با دو لنز را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می دهند. گوشی های هوشمند این برند چینی، که با قیمتی بالاتر از 100 دلار روانه بازار فروش می شوند، از این لحاظ بسیار کاربردی محسوب می شوند. در حال حاضر پرفروش ترین گوشی های موبایل با دو لنز دوربین را برند چینی هوآوی وارد بازار جهانی می کند.چرا گوشی هوآوی بخریم ، گوشی های خوش قیمت با دو لنز دوربین

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها