چشم از نوزادتان بر ندارید

0
268
چشم از نوزادتان بر ندارید|کالاسودا

چشم از نوزادتان بر ندارید|کالاسودا

کالاسودا-سیستم مانیتورینگ کودکGynoii محصولی است که با کیفیت ویژه و منحصر به فرد خود،آرامش را برای بسیاری از والدین فراهم کرده است.

نگهداری از نوزادان و حفظ سلامت آنان کار ساده ای نیست. این روزها که بسیاری از والدین هر دو شاغل هستند،نگهداری از کودک سخت تر هم شده است. بر همین اساس است که استفاده از سیستم های مانیتورینگ بین والدین امروزی بسیار رایج شده است. این سیستم های مانیتورینگ اغلب شامل یک یا چند دوربین امنیتی فوق حساس و میکروفون برای ضبط و پخش صدا هستند.

دستگاه ماینتورینگ Gynoii شامل سنسورهای حساس به نور، صدا و رطوبت است. بنابراین به محض آن که محیط دارای صدا،رطوبت یا دمای نامناسب باشد، به والدین هشدار ارسال می شود تا به وضعیت کودکشان رسیدگی کنند. افزون بر این ها ، دوربین های این محصول قادرند تا ۱۶۰ دقیقه تصویر ضبط کنند.

این قابلیت در شرایطی که کودک با پرستار یا غریبه ای تنها می ماند اهمیتی دو چندان دارد. چرا که در این شرایط می توان از طریق مانیتورینگ کودک و پرستار، وضعیت سلامت کودک را به سرعت چک کرد. Gyoniiابزار مناسبی برای کنترل لحظه ای سلامت نوزاد است.

اما شاید یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به دستگاه های مشابه موجود در بازار همگام سازی سریع آن با ۲ سیستم عامل اندروید و ios  و اتصال بلوتوثی با تمامی دستگاه های هوشمند کاربران است. افزون بر این ها والدین می توانند یک آرشیو تصویری از هفته هایی که کودک پرستار دارد، تهیه کنند.

این دستگاه درکنار سیستم نظارتی قدرتمند خود، به افزونه های پخش موسیقی و پخش صدای والدین برای آرام سازی کودک مجهز است و از نور LED  بهره می گیرد. با این همه خصوصیت مثبت و درجه یک جایی برای انکار مثبت بودن این گجت باقی نمی ماند و می توان Gyonii  را رقیبی سرسخت برای دیگر سیستم های مانیتورینگ کودک تلقی کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها