چگونه از گوشی iPhone خود بک آپ بگیریم

0
979

کالاسودا_ امروز در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از گوشی iPhone خود بک آپ بگیرید.

بک آپ از اطلاعات گوشی iPhone

در گوشی iPhone شما قطعا اطلاعات مهم و اساسی وجود دارد مانند عکس ها ، مخاطبین ، رمزها و آهنگ ها و خیلی از موارد دیگر. قطعا داشتن یک نسخه اضافی از این اطلاعات می تواند در زمان از دست رفتن این اطلاعات مفید و اساسی باشد. برای اینکه بتوانید میزان خسارت وارده در زمان از دست رفتن اطلاعات را به حداقل برسانید بهتر است که همیشه نسخه بک آپ از اطلاعات خود داشته باشید. امروز در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش را برای انجام این کار به شما آموزش دهیم.

اصولا دو راه برای انجام این کار در گوشی های iPhone وجود دارد. شما می توانید از طریق iCloud یا iTunes این کار را انجام دهید که امروز می خواهیم به بررسی روش اول بپردازیم :

روش بک آپ گیری گوشی iPhone از طریق iCloud

احتمال اینکه اطلاعات شما روی iCloud ذخیره شده باشد وجود دارد حتی اگر خود شما هم از این موضوع اطلاع نداشته باشید اما باید این تنظیمات را برای این منظور آماده سازی کنید. برای اینکار به Setting رفته و بعد :

روی اسم خود کلیک می کنید > iCloud > iCloud Backup > حالا این بخش را فعال می کنید

فعال سازی خودکار بک آپ گوشی iPhone

این وضعیت به صورت خودکار فعال است و این موضوع حتی اگر گوشی شما فعال نباشد ادامه دارد اما باید این موضوع را ذکر کنیم که فقط زمان استفاده از وای فای فعالیت خواهد داشت. اگر شما بخواهید اطلاعات خود را سریعا و همان لحظه بک آپ گرفته و ذخیره کنید ، باید روی گزینه Back Up Now کلیک کنید. بعد از این کار هم شما اطلاعات بک آپ گرفته شده خود را در این گزینه مشاهده خواهید کرد.

هر یک از کاربران اپل به صورت خودکار حدود 5 گیگ فضای رایگان دریافت می کنند. برای فضا و حجم بیشتر کاربران باید ماهیانه مبلغی را پرداخت و که لیست این قیمت ها به صورت زیر است :

– 50 گیگ : ماهیانه 0.99 دلار

– 200 گیگ : ماهیانه 2.99 دلار

– 2 ترابایت : ماهیانه 9.99 دلار

اگر شما بخواهید اطلاعات خود را در فضای iCloud ذخیره کنید ، می توانید به صورت گزینشی و انتخابی این کار انجام دهید.

اطلاعات احتمالی برای ذخیره شدن در iCloud  عبارتند از :

– اطلاعات برنامه ها

– تنظیمات

– تاریخچه تماس ها ، پیام ها

– عکس ها و ویدئوها

– تاریخچه خرید

– زنگ تماس ها

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها