چگونه ایمیل های اسپم را متوقف کنیم؟

0
299
چگونه ایمیل های اسپم را متوقف کنیم؟

ارسال ایمیل هیچ محدودیتی برای کاربران ندارد، از این رو ممکن است با ایمیل هایی مواجه شوید که فرستنده آن ها برای شما آشنا نیستند. اینگونه ایمیل ها به طور کلی تبلیغاتی هستند و شما به طور کلی به آن ها نیاز ندارید،به گروه از ایمیل ها اسپم گفته می شود. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضع بپردازیم که چگونه ایمیل های اسپم را متوقف کنیم؟

سرویس هایی که ارسال و دریافت ایمیل را در اختیار کاربران قرار می دهند یک بخش اسپم دارند که به طور کلی ایمیل های تبلیغاتی و مشکوک در آن بخش قرار می گیرند با این وجود گاهی ایمیل های اسپم از فیلتر های یاهو و گوگل عبور کرده و شما پیام های آن ها را در بخش صندوق ورودی خود می بینید.

به طور کلی بخش عمده ای از ایمیل های اسپم شده مربوط به سایت هایی است که شما در آن ها ثبت نام کرده اید و مطالب توسط آن سایت ها در اختیار شما قرار می گیرد، با این وجود این موضوع را در نظر بگیرید که ایمیل های اسپم همواره تبلیغاتی نیستند و گاهی ممکن است مشکلات بسیار جدی را برای کاربران ایجاد کند و حاوی بدافزار یا ویروس هایی باشند. از این رو ایمیل های ناشناس اسپم شده می تواند مشکلات بسیاری را برای کاربران ایجاد کند.برای متوقف کردن ایمیل های اسپم چه کاری باید انجام داد؟

برای متوقف کردن ایمیل های اسپم چه کاری باید انجام داد؟

برای متوقف کردن ایمیل های اسپم شده دو موضوع را باید در نظر گرفت، در بخش اول شما ایمیل اسپم شده آشنا است، اما قصد داریم که دریافتی ایمیل از آن ها نداشته باشیم. در این بخش باید ایمیل نوشته شده را باز کرده و در بخش پایینی گزینه unsubscribe را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه دیگر پیامی توسط وب سایت هایی که در آن ها ثبت نام کرده اید را دریافت نمی کنید.

البته این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است ایمیل ها از شخص یا وب سایتی ناشناس برای شما ارسال شده اند از این رو ممکن است محتویات ایمیل باعث مشکلات جدی برای شما شود.از این رو باید آن ها را به سرویس دهنده گوگل یا یاهو گزارش یا همان ریپورت داد.

برای توقف کردن این ایمیل ها نیز باید وارد محتویات ایمیل شد و گزینه سه نقطه را کلیک کرد. در این بخش گزینه های مختلفی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. در این بخش می توانید ایمیل دریافتی را اسپم گزارش داد یا قابلیت جالب تر که می توان به طور کلی فرستنده ایمیل را بلاک کرد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است سرویس دهنده های مختلف نام های متفاوتی را برای این بخش ها در نظر گرفته باشند.

با استفاده از مطالب می توان پاسخ مناسبی در مورد این سوال که چگونه ایمیل های اسپم را متوقف کنیم را مورد بررسی قرار دهیم.تا با مشکلات کمتری در بخش ورودی  همان اینباکس ایمیل خود رو به رو شویم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها