چگونه بازی مخفی و جذاب سایت گوگل را پیدا کنیم

0
895
چگونه بازی مخفی و جذاب سایت گوگل را پیدا کنیم

چگونه بازی مخفی و جذاب سایت گوگل را پیدا کنیمکالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه بازی جذاب و مخفی سایت گوگل را پیدا کنید.

قبل از اینکه کارخانه های گوشی های هوشمند ، تامین کنندگان بخش ایمیل یا شرکت های تولیدکننده لوازم خانه های هوشمند ظهور کنند، گوگل و بخش جستجوی خود وجود داشت.

به هر حال به نظر می رسد که این سایت در ظاهر ساده حقه هایی هم در آستین خود دارد. کاربران به تازگی یک بازی ماجرایی را در لایه های مختلف این سایت کشف کرده اند و هر کسی که نحوه فعال سازی مخفی و هوشمند آن را بداند می تواند از این بازی استفاده کند.

مرورگرهای مناسب برای این بازی

برای اینکه شما بتوانید دسترسی به این بازی را پیدا کنید اول باید مرورگر درست را انتخاب کنید. مرورگر خود گوگل یعنی کروم به صورت طبیعی این موضوع را پشتیبانی می کند و مرورگر فایرفاکس و اج هم می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. (اگرچه به نظر می رسد این موضوع در مرورگر مایکروسافت کمی با باگ همراه است.) متاسفانه به نظر می رسد که مرورگر سافاری این بازی را پشتیبانی نمی کند.

نحوه فعال سازی این بازی در سایت گوگل

بعد از اینکه مرورگر خود را انتخاب کردید در بخش جستجو عبارت text adventure را جستجو می کنید.

بعد روی صفحه کلیک راست کرده و گزینه Inspect را انتخاب می کنید. ( کلید میانبر این موضوع هم Ctrl + Shift + I برای ویندوز و Cmd + Option + I برای مک جوابگو خواهد بود.) سپس صفحه Console را در گزینه های بالا انتخاب می کنید. شما در این بخش باید با یک عبارت کوچک را مشاهده کنید که نوشته شده است : « Would you like to play a game? »

حالا کلمه Yes را تایپ می کنید و شما در این بازی به دنبال حروف گوگل می گردید.

سبک بازی سایت گوگل

اگر شما تا به حال بازی های این سبکی را انجام نداده اید باید بگویی که داستان این بازی به صورت ماجراجویی و رازآلود است. شما با تایپ کردن عبارات north ، south ، east و west به جستجو در این فضا خواهید پرداخت و با دستورات grab و use می توانید با وسایل موجود در این بازی ارتباط داشته باشید.

شاید این بازی کمی پیچیده به نظر برسد اما جذابیت خوبی دارد. خود ما اینقدری که درگیر این بازی شدیم زمان و کار خود را فراموش کردیم.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها