کتانی نایک را با تم پلی استیشن بپوشید!

0
1913
کتانی نایک را با تم پلی استیشن بپوشید!|کالاسودا

کتانی نایک را با تم پلی استیشن بپوشید!|کالاسوداکالاسودا- کتانی های نایک با تم و طراحی پلی استیشن بسیار جذاب است و میتواند هرکس را عاشق خود کند.

آیا پلی استیشن باز هستید یا کفشهای نایکی را دوست دارید؟ خبر خوب برای هواداران این دو برند اینکه نایک کفشی طراحی کرده است که تم پلی استیشن داشته و حتی افرادی که بسکتبال دوست ندارند را نیز میتواند راضی کند.

r-pg2|کالاسوداجورج پل، فوروارد اوکلاهاما سیتی، که در حال همکاری با نایک و سونی برای تولید کتانی های PG-2 play station است، یکی از طرفداران این کفشهای ورزشی است که به تازگی تولید شده است.  طراحی این کفشهای بسکتبال بر عهده تونی هاردمن است که اولین کتانی تولیدی پل به نام PG-1 با الهام از پلی استیشن و دسته آن را نیز او طراحی کرده بود.

پل درصدد تولید کتانی های با تم پلی استیشن است؛ چرا که خود را یکی از بزرگترین گیمرهای NBA میداند و هر جایی که بتواند مشغول بازی میشود و حتی کادوی کریسمس امسال او نیز یک پلی استیشن بود!

کتانی نایک را با تم پلی استیشن بپوشید!|کالاسودادر طراحی این کتانی دکمه های روی دسته که به شکل دایره، ایکس، مربع و مثلث اند، روی چرم انعطاف پذیر و بندهای این کفش نمایان هستند. در قسمت دیگر لوگوی جورج پل و پلی استیشن به چشم می خورد که با اندکی فشار روشن می شود.

 این چراغهای نیاز به شارژ ندارند و با باطری کار کرده و میتوانند 150 ساعت روشن باشند. در فضای پشت این کفش ورزشی نیز بارکدی وجود دارد که علاقه مندان میتوانند با اسکن آن طرحهای کتانی بعدی جورج پل را پیش خرید کنند.