کشته شدن یک مرد با استفاده از ریموت استارت لکسوس

0
452

بعد از روشن شدن یک خودرو لکسوس با ریموت استارت ، حادثه وحشتناکی رخ داد؛ این خودرو خالی با یک مرد نیویورکی اصابت کرد و او را کشت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از بی‌بی‌سی، پلیس اعلام کرده است که آقای Michael Kosanovich/ مایکل کوزانوویچ 21 ساله در تاریخ 6 دسامبر بین دو خودرو لکسوس IS300s پارک شده، ایستاده بود که یکی از خودروها توسط مالک خود و با استفاده از ریموت از راه دور روشن شد. ناگهان ماشین به جلو حرکت کرد و او بین این دو خودرو قرار گرفت؛ عابران هم نتوانستند او را از این شرایط نجات دهند.

به گفته اداره پلیس نیویورک (NYPD)، آقای کوزانوویچ با ضربه شدید مچ پا و ساق پا به بیمارستان منتقل شد. وی در 7 دسامبر بر اثر جراحات خود درگذشت.

NYPD اعلام كرد كه آقاي كوزانوویچ در هنگام حادثه در حال بازرسی یكی از این وسایل نقلیه بوده و قصد خرید آن را داشته است.

سخنگوی تویوتا موتور آمریکای شمالی به BBC News گفت: ” ما با خانواده و دوستان مایکل کوزانوویچ عمیقاً احساس همدردی داریم؛ اگر چه جزئیات کمی در دسترس است اما ما در حال تحقیق و اجرای قانون هستیم”.

در دفترچه راهنماي اين سيستم به کاربران هشدار داده شده است كه هرگز “اگر از شرايط اطراف خودرو آگاه نیستید، از طریق ریموت استارت، خودرو را روشن نکنید. زيرا اين امر می‌تواند جان افرادی که در مجاورت خودرو هستند را به خطر بیندازد.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها