کمپین تبلیغاتی جدید شرکت گوگل ؛ گوشی iPhone خود را با Pixel 3 عوض کنید!

0
530
کمپین تبلیغاتی جدید شرکت گوگل ؛ گوشی iPhone خود را با Pixel 3 عوض کنید!

به تازگی خبر جالبی در مورد شرکت گوگل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت در کمپین تبلیغاتی جدید گوگل ، کاربران را ترغیب می کند تا گوشی iPhone خود را با Pixel 3 عوض کنند.

کمپین تبلیغاتی جدید شرکت گوگل

گوگل به تازگی یک کمپین تبلیغاتی جدید برای گوشی Pixel 3 و Pixel 3 Xl آغاز کرده و هدف خود را کاربران iPhone قرار داده زیرا این کاربران به سختی تصمیم می گیرند تا برند اپل خود را با برند دیگری عوض کنند. در هیچ یک از تبلیغات اصلا اشاره ای به گوشی ،iPhone و برند اپل نمی شود ، اما هر سه گوشی که در این تبلیغ وجود دارد مشخصا دارای سیستم عامل iOS هستند.

ویژگی های جالب این ویدئوها در کمپین تبلیغاتی جدید شرکت گوگل

نام این تبلیغات عوض نشدنی ها است و شامل 3 قسمت هفت دقیقه ای است و در هر یک از قسمت دلایل عمومی برای عوض نکردن این سبک از گوشی ها می پردازد. از این دلایل می توانیم به وابستگی و راحتی گوشی و عدم داشتن وقت برای تعویض گوشی اشاره کنیم.

خلاصه ویدئو اول

اولین قسمت «وقت نداشتن برای عوض کردن گوشی» نام دارد. داستان این قسمت مربوط به گلادیس است که آشپز بوده و می گوید زمان اینکه اطلاعات گوشی خود را به یک گوشی جدیدتر انتقال دهد ندارد. در این ویدئو تمرکز اصلی روی ابزار داخلی گوشی Pixel 3 است که این امکان را به کاربر ارائه می دهد تا بتواند اطلاعات خود را به راحتی از گوشی iPhone خود به گوشی جدید انتقال دهد.

خلاصه ویدئو دوم

ویدئو دوم « عاشقی و متعهد بودن» نام دارد. داستان این ویدئو مربوط به لین بوده که دوست دختر او اجازه نمی دهد تا او گوشی خود را تغییر دهد و همانطور که در این ویدئو هم به آن اشاره می کند ، فرد مقابل او متعهد به برنامه iMassage بوده و پاسخی به پیام از یک گوشی دیگر را نخواهد داد. او می گوید:« او خیلی به برند خود وفادار است و پاسخ من را از یک گوشی دیگر نخواهد داد.» اگرچه پس از اتفاقاتی بالاخره دوست دختر او اجازه این تغییر را صادر می کند.کمپین تبلیغاتی جدید شرکت گوگل

خلاصه ویدئو سوم

سومین و آخرین ویدئو « راحتی زیاد برای تغییر ندادن گوشی» نام دارد. داستان این ویدئو در مورد متیو است که یک آموزش دهنده سگ حرفه ای است و به قدری با گوشی خود راحت است که تمایلی به تغییر گوشی خود ندارد. در آخر به دلیل اینکه او عاشق عکاسی است ، دوربین گوشی Pixel 3 نظر او را به خود جلب می کند.

عدم نام بردن از اپل و iPhone در ویدئوها

حالا که صحبت از قانع کردن شد باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت گوگل در این ویدئوهای تبلیغاتی اصلا اشاره ای به اپل و گوشی های iPhone نمی کند ولی در بخشی که کاربر باید تصمیم بگیرد که گوشی خود را عوض کند، رگه هایی از این برند رو مشاهده می کنیم.

نظر شما در مورد این کمپین های تبلیغاتی گوگل چیست؟ آیا این تبلیغات می توانند اثربخش باشند؟ منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها