کمک 1.6 میلیون دلاری Call of Duty به مهار آتش سوزی در استرالیا

0
211

کمپین Call of Duty برای مقابله با آتش سوزی استرالیا، چیزی در حدود 1.6 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

به گزارش کالاسودا و نقل از CNET، استرالیا سال جدید میلادی را در حالی آغاز کرد که آتش سوزی عظیم، بخش‌های اعظمی از سواحل شرقی را به خاکستر تبدیل کرده است. البته توجه جوامع بین الملل در حال حاضر روی شیوع جهانی ویروس کرونا متمرکز شده است.

شعله‌های آتش سوزی استرالیا اکنون شدیدتر از همیشه زبانه می‌کشند و گفته می‌شود آتش به مرز‌های پایتخت نزدیک شده است. دولت این کشور برای مقابله با آتش سوزی از خیریه‌های مختلفی کمک گرفته است که اکنون یکی دیگر هم به جمع آنها اضافه شده است؛ یعنی Call of Duty.

شرکت اینفینیتی وارد، سازنده‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare در ژانویه یک DLC با نام Outback Relief Pack برای بازی عرضه کرد که قیمتی در حدود 18 دلار داشت. این DLC شامل اسکین‌ها و نشان‌های مخصوص می‌کشد.

در تاریخ 12 ژانویه، اینفینیتی وارد اعلام کرد که 100% سود حاصل از فروش این DLC تا تاریخ 30 ژانویه به یک خیریه پرداخت خواهد شد و صرف آتش سوزی‌های استرالیا خواهد شد.

روز دوشنبه اینفینیت وارد اعلام کرد که سود حاصل از فروش این DLC چیزی در حدود 1.6 میلیون دلار بوده است که به خیریه‌ی Direct Relief پرداخت شده است.

Direct Relief یک ستاد خیریه در کالیفرنیا است که روی ارسال ماسک‌های گاز به استرالیا تمرکز دارد. این ماسک‌ها در مناطق آتش سوزی، جان مردم استرالیا را از گاز‌های خطرناک حاصل از سوختن نجات می‌دهند.

آتش سوزی‌های استرالیا تا الان جان 33 تن را گرفته و بیش از 11 میلیون هکتار از خاک این کشور را سوزانده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها