کوله پشتی گوگل می تواند گوشی هوشمند شما را کنترل کند

2
338
کوله پشتی گوگل می تواند گوشی هوشمند شما را کنترل کند

گوگل می خواهد طی پروژه ای به نام ژاکارد یا  Jacquard، خط تولید لباس فناورانه خود را به سطوح بالایی برساند.

تولید این کوله پشتی بخشی از پروژه ژاکارد (Jacquard) و مجری آن شرکت بزرگ گوگل است. با کمک این پروژه، قابلیت‌های صفحات لمسی و تشخیص حرکات اشاره‌ای مستقیما در بافت منسوجات و لباس ‌ها بافته می‌ شود. این پروژه همچنین تحول در طراحی پوشاک را امکان ‌پذیر می‌کند.

چند سال پیش، این شرکت طی همکاری با Levi’s for Commuter Jacker به کاربران این امکان را داد تا با استفاده از سنسورهای موجود در کنترل ژاکت و ژست های حرکتی، جنبه های خاصی از تلفن هوشمند خود را کنترل کنند. در حال حاضر ، این شرکت در حال کار روی موج جدیدی از لباس های متصل مرتبط هستند که با کوله پشتی متصل Saint Laurent شروع به کار کرده است.

گوگل می خواهد طی پروژه ای به نام ژاکارد یا  Jacquard

کوله پشتی ای برای اتصال به گوشی

کوله پشتی با یک نسخه جدید و تجدید نظر شده از تگ  Jacquard همراه است که یک سری ویژگی های جدید را به سیستم عامل اضافه می کند. نکته قابل توجه این است که محصول جدید برای ادغام یکپارچه با دستیار Google طراحی شده است، و بنابراین نه تنها می توانید دستیار را فعال کنید ، بلکه می توانید “My Day” را نیز فعال کنید که باعث می شود از آخرین اخبار آب و هوایی ، رفت و آمد خود ، اخبار و رویدادهای تقویم ، و حتی دوربین گوشی خود استفاده کنید. چهار ژست حرکتی در این کوله پشتی وجود دارد که شامل  – “Brush In” ، “Brush Down” ، “Double Tap” و “Cover”  می شود و اپلیکیشن Project Jacquard مجدداً طراحی شده است تا برنامه نویسی برچسب حتی ساده تر شود.

پروژه جدید Jacquard Tag بسیار کوچکتر از نسخه قبلی این محصوا است و در کوله پشتی Yves Saint Laurent Cit-e ، این تگ را می توانید در بند هوشمند هوشمند چپ نیز مشاهده کنید. این کوله پشتی مسلما به دلیل قیمت آن برای همه طراحی نشده است – این یک محصول لوکس است و قیمت لوکس ان را هنگام سفارش باید مدنظر داشته باشید. برای به دست آوردن آن باید چیزی نزدیک به 1000 دلار هزینه کنید.

کوله پشتی ای برای اتصال به گوشی

طراحی مینیمالیستی

با این حال ، حتی بدون ادغام Project Jacquard ، این محصول به تنهایی زیر محصولی زیبا به نظر می رسد. بدنه آن از 100٪ نایلون با پوشش بوم ساخته شده است و دارای یک طرح سیاه و سفید براق با طراحی مینیمالیستی است.

گفته می شود این تنها اولین موج جدید از محصولات Project Jacquard است. طبق گزارش CNET ، گوگل قصد دارد سایر محصولات جدید Project Jacquard را طراحی کند و حداقل برخی از آنها برای مصرف کنندگان متوسط طراحی شود – نه فقط افراد ثروتمندی که می خواهند 1000 دلار را روی کوله پشتی بکشند. با توجه به اینکه این برچسب فناورانه نسبت به گذشته کوچکتر شده است ، می تواند در بیشتر لباس ها نیز جای بگیرد.

کوله پشتی Yves Saint Laurent Cit-e اکنون در فروشگاه های Saint Laurent Rive Droit در L.A و پاریس موجود است ، یا می توانید آن را بصورت آنلاین در ایالات متحده ، ایالات متحده ، ایتالیا ، فرانسه و آلمان  نیز دریافت کنید.

طراحی مینیمالیستی

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
خانه هوشمند رشت
خانه هوشمند رشت
4 سال پیش

چه ایده فناورانه ای. چند وقتیه گوگل دار محصولات خیلی خوبی رو ارائه میده.

بهار سیار
4 سال پیش

بله درسته