کوچک ترین گوشی چینی با ابعادی بزرگتر از یک سکه!

0
3839
کوچک ترین گوشی چینی با ابعادی بزرگتر از یک سکه!

کوچک ترین گوشی چینی به نام Zanco Tiny T1 یک گوشی ساخت کشور چین است که می تواند ویژگی های جذابی را در اختیار افرادی بگذارد که خواهان یک گوشی کوچک هستند.

عنوان کوچک ترین گوشی چینی دنیا متعلق به کدام برند است؟

سال گذشته ما شاهد ارائه گوشی هایی چون نوکیا 3310 بودیم که یکی از گوشی های کوچک با طول عمر بالا بود. اکنون کوچک ترین گوشی چینی را شرکت zanco ارائه کرده است که مدل Zanco Tiny T1 است. شرکت زانکو تلاش کرده تا در کنار عناوینی چون باریک ترین، مقاوم ترین و … که هر ساله از جانب برندهای دیگر مطرح می شود، عنوان کوچک ترین گوشی چینی دنیا را از آن خود کند.

کوچک ترین گوشی چینی به اندازه یک دومینو است و به نظر می رسد که شبیه به یک وسیله مینیاتوری یا اسباب بازی است. به طوری که اگر آن را روی میز ببینید، شاید در نگاه اول فکر نکنید که این یک گوشی است که می توان با ان تماس گرفت و صحبت کرد!عنوان کوچک ترین گوشی چینی دنیا متعلق به کدام برند است؟

ارسال و دریافت پیام تنها قابلیت کوچک ترین گوشی چینی

شرکت زانکو مدل T1 را نه تنها کوچک ترین گوشی چینی بلکه کوچک ترین گوشی دنیا معرفی کرده است. چه این موضوع حقیقت داشته باشد یا خیر، T1 از طراحی میکروی کوچک ترین گوشی چینی بهره می برد. کوچک ترین گوشی چینی دنیا نظیر نوکیا 3310، بر روی پلتفرم اندروید یا ios  اجرا نمی شود، اما یک گوشی خاص است که می تواند تماس ها و پیام های کوتاه را از طریق یک شبکه 2G دریافت کند. صفحه نمایش کوچک ترین گوشی چینی تنها 12.5 میلی مترو 0.49 اینچ و از نوع اولد است.

باتری این گوشی چه مشخصاتی دارد؟

شرکت زانکو ادعا می کند که کوچک ترین گوشی چینی می تواند باتری خود را به مدت 3 روز در حالت آماده به کار نگهدارد و کاربران با این کوچک ترین گوشی چینی قادرند 180 دقیقه مکالمه کنند. بنابراین کوچک ترین گوشی چینی می تواند از نظر میزان مکالمه از نظر کاربران مقبول باشد. از دیگر مشخصات کوچک ترین گوشی چینی می توان به ذخیره 300 شماره در این شماره، استفاده از یک سیمکارت نانو، شارژ از طریق میکرو USB و صفحه نمایش اولد 0.49 اینچی اشاره کرد.

کوچک ترین گوشی چینی اندکی بزرگ تر از یک سکهارسال و دریافت پیام تنها قابلیت کوچک ترین گوشی چینی

این گوشی چینی تنها 13 گرم وزن دارد و اندازه آن اندکی از یک سکه بزرگ ‌تر است. همانطور که در بالا ذکر شد کوچک ترین گوشی چینی تنها قابلیت تماس گرفتن و ارسال SMS را دارد و می تواند تا 3 روز روشن بماند. یکی از هدیه هایی که می توان به دیگران داد همین کوچک ترین گوشی چینی است که می تواند محبوب دوستداران گجت هایی باشد که به راحتی در جیب جا می شوند.

اندازه کوچک ترین گوشی چینی چقدر است؟

گوشی Tiny T1 کوچکتر از انگشت شصت شماست و شبک تر از یک سکه با ظاهری بامزه است. شاید باور نکنید اما چنین گوشی ای واقعا وجود دارد و کوچک ترین گوشی چینی یکی از خبرسازترین گجت های سالل 2018 نیز بود. این گوشی از سیمکارت‌های نانو پشتیبانی می‌کند و دارای 32 مگابایت حافظه داخلی است که تنها قادر به ذخیره کردن 300 شماره تلفن و 50 پیامک است. Tiny t1 تنها 13 گرم وزن دارد و قرار است با قیمتی حدود 50 دلار به فروش برسد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها