کیبورد هوشمند فولیو آیپد پرو بهترین کیبورد این دستگاه است؟

0
4422

هنگامی که اپل در اواخر سال 2018 از صفحه کلید هوشمند فولیو خود در کنار جدیدترین مدل آیپد پرو رونمایی کرد، کمتر کسی باور می‌کرد که این کیبورد می‌تواند به همراه همیشگی این دستگاه تبدیل شود.

تبدیل تبلت به لپ تاپ

به گزارش کالاسودا و به نقل از Mashable، این کیبورد نسبت به اولین مدلی که در سال 2010 رونمایی شد با تغییراتی همراه بوده و مواردی چون یک فن بزرگ و مکنده به آن اضافه شده است. شاید کاربران اپل تا پیش از این به کاربران مایکروسافت سرفیس حسودی می کردند، اما اکنون با راه حلی که کیبورد هوشمند فولیو در اختیار آنان قرار داده است، می توانند تبلت خود را به یک لپ تاپ قابل حمل تبدیل کنند.

به نظر می‌رسد نسخه اپلی این کیبورد شبیه به یک صفحه کلید تمام عیار است که نامش را Folios گذاشته است. با این کیبورد دیگر نیازی به محافظت از پشت آیپد پرو شما نیست، بنابراین می توانید بدون قاب هم از آن استفاده کنید.

نقایص کیبوردهای پیشین

کیبوردهای زیادی که طی این سال ها برای تبلت ها معرفی شدند، هر کدام نقایصی داشتند، برای مثال برخی بیش از اندازه حجیم بودند و از شما خواسته می‌شد که آیپد خود را داخل یک محفظه چرمی قرار دهید تا بتوانید یو اس بی این کیبورد را به تبلت خود متصل کنید. این کار موجب داغ شدن تبلت می شد و همچنین بسیاری استفاده از قاب برای آن را دوست نداشتند.

دارا بودن کیبورد به فضای 10 اینچی تبلت ها این امکان را می دهد که به راحتی آنها را به لپ تاپ تبدیل کنید که یکی از بزرگترین چالش های طراحی زمان ما بوده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها