بهترین گجتهای جذاب دخترانه که رنگ فناوری به دنیایتان می پاشد

0
738
بهترین گجتهای جذاب دخترانه که رنگ فناوری به دنیایتان می پاشد

امروزه دنیای فناوری مخاطب های مختلفی را هدف قرار داده است و یکی از این جامعه هدف ها بانوان هستند. گجت های خاص و جذاب دخترانه که این روزها توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می شود، می تواند با ویژگی های مدرن و ظاهری فریبنده می تواند برای کاربران خانم بسیار مناسب و کاربردی باشد. در ادامه با نمونه ای از گجتهای جذاب دخترانه بیشتر آشنا خواهید شد.

SELFIE SHUTTER

دخترها عاشق سلفی گرفتن و ثبت لحظه ها هستند. آنها دوست دارند که تمام دوستان خود را در یک کادر جا دهند و ممکن است این کار را برایشان سخت کند. اگر کسی نیست که از شما عکس های دسته جمعی بگیرد می توانید از گجتی به نام SELFIE SHUTTER استفاده کنید. تنها کافی است که یک دکمه را بزنید و تق! کار عکاسی شما تمام است.

این دستگاه کوچک و ارزان با بلوتوث به گوشی شما وصل می شود و با تمام گوشی های اندرویدی و آیفون نیز کار می کند. دکمه از راه دور در گجت سلفی شاتر می تواند همان کار ضربه زدن به آیکون دوربین را منتهی به صورت ریموت انجام دهد. عمر باتری آن به شش ماه می رسد و می توانید تعدادی زیادی عکس های گروهی و سلفی بگیرید، بدون اینکه نیاز به فرد دیگری برای عکاسی از خودتان یا در دوستانتان داشته باشید.

SELFIE SHUTTER

انگشتر هوشمند نوتیفیکیشنی

انگشتر هوشمند Ringly محصولی شیک است که برای این طراحی شده تا به شما کمک کند تا زمان کمتری را صرف گوشی همراه خود کنید و هنگامی که این انگشتر را به دست خود می کنید، در عین شیک بودن، گوشی هوشمند خود را دور نگهدارید. این انگشتر می تواند با اتصال به گوشی تمام نوتیفیکیشن های شما را دریافت کند و آن را به صورت ویبره ای خفیف و یا فلش زدن LED روی انگشتر نشان دهد.

بنابراین اگر در یک مجلس هستید که می خواهید انگشتر شما هر از گاهی بدرخشد، این انگشتر می تواند انتخابی ایده آل باشد! حتی شما می توانید مشخص کنید که کدام نوتیفیکیشن ها موجب لرزش های ظریف و کدامیک موجب فلش زدن LED در انگشتر شما شود. بنابراین بهتر است که تنها هشدارهای مهم را مشمول این قضیه کنید. نه رنگ مختلف برای انتخاب در هنگام فلش زدن وجود دارد. اپلیکیشن Ringly نیز هم برای اندروید و iOS موجود است و قیمت این گجت دخترانه خاص 195 دلار است.

انگشتر هوشمند نوتیفیکیشنی

ساعت هوشمند Withings Activite

کم نیستند دختر خانم هایی که به سلامت و ورزش اهمیت می دهند. اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام / ساعت هوشمند با لمس جذابیت های زنانه هستید، گزینه های شما نسبتا محدود است، اما Withing Activite متناسب با معیارهای شماست. این ساعت هوشمند ظاهری کلاسیک و صفحه ای مدور به همراه عقربه دارد. با کمک این ساعت می توانید دریابید که چقدر به هدف فعالیت های روزانه در پیاده روی نزدیک شده اید. این ساعت هوشمند، براق و شیک و … یکی از معدود پوشیدنی هایی است که بسیار ظریف بوده و مناسب خانم های سخت پسند است.

ساعت هوشمند Withings Activite

کیف زنانه دستی EVERPURSE

ایده طراحی این کیف که در kickstarter متولد شده است که هر چیزی جای خاص خود را در کیف شما دارد. برای مثال شاید کیف پول یا موبایل شما در جیب تان جا نشود، اما درون کیف شما فضایی مخصوص برای این کار وجود دارد. این کیف قادر است گوشی شما را در فضایی مخصوص درون این کیف دستی قرار دهد، به طوری که از ضربه و … محفوظ بماند و کلید و سکه ها به آن خش نیندازند.

همچنین در فضای اکثرا شلوغ کیف خانم ها، به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. اما مزیت اصلی این کیف و جایگاه گوشی در آن این است که می تواند به صورت وایرلس گوشی قرار گرفته در آن را شارژ کند. این کیف دارای ویژگی شارژ بی سیم است، بنابراین نیازی نیست که کابل و شارژ را هر روز با خود حمل کنید. همیشه آیفون دارها هم می توانند از آن استفاده کنند. این کیف های دستی بزرگ و شیک هستند و می توانند برای سرکار نیز مناسب باشند.

کیف زنانه دستی EVERPURSE

هندزفری JABRA SPORT PULSE

بدون شک هنگامی که می خواهید پیاده روی کنید، حتما به یک هدفون یا هندزفری فکر می کنید. هندزفری های اسپورت Jabra یکی از همان هندزفری هایی است که علاوه بر ظرافت زنانه داشتن، ضد آب و ضدضربه بوده و می تواند میزان ضربان قلب و شدت عملکرد شما را نیز نشان دهد. این هدفون ها در جایگاه ثابتی قرار می گیرند و هنگام ورزش جلوی دست و پای شما نمی گیرند. مجموعه Sport Pace را می توانید به عنوان گزینه ای ارزان قیمت برای موسیقی در حین ورزش کردن امتحان کنید.

هندزفری JABRA SPORT PULSE

کابل شارژ درخشنده

اگر می خواهید گوشی خود را شارژ کنید، می توانید این کار را اندکی متفاوت انجام دهید، شارژهای سبک به دو رنگ آبی و سبز در دسترس هستند که می توانند در هنگام شارژ شدن بدرخشند و خصوصا شب هنگام فضایی احساسی و جذاب در اتاق شما ایجاد کنند. کانکتورهای این شارژها از نوع Lightening و MicroUSB است، می توانید آن ها را به منبع تغذیه خود وصل کنید تا نور ساطع کنند.

کابل شارژ درخشنده

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها